ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99470
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
نیروهای یمنی حملات گسترده ائتلاف متجاوز سعودی را دفع کردند

نیروهای یمنی حملات گسترده ائتلاف متجاوز سعودی را دفع کردند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن حملات گسترده ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف گذرگاه مرزی علب واقع بین عسیر و صعده را دفع کردند. یک منبع نظامی گفت که […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن حملات گسترده ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف گذرگاه مرزی علب واقع بین عسیر و صعده را دفع کردند.

یک منبع نظامی گفت که بر اثر این عملیات شمار زیادی از مزدوران کشته و زخمی و 6 خودروی نظامی آنها منهدم شده است.

وی گفت که در جریان حملات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی جنگنده‌های این ائتلاف چندین بار مناطق مذکور را بمباران کردند.

از سوی دیگر بر اثر حملات توپخانه‌ای مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به مزارع شهروندان یمنی در بخش "حریب القرامیش" در استان مارب یک یمنی به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی منازل و املاک شهروندان یمنی در بخش مرزی منبه در استان صعده را با ده‌ها راکت و خمپاره هدف قرار دادند که این حملات خساراتی مادی بر جا گذاشت.

شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مواضع مزدوران/ کشته و زخمی شدن بیش از 40 تنشهادت چهار غیرنظامی یمنی در حمله جنگنده‌های سعودی

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز همچنین عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در جبهه المصلوب در استان الجوف را به شکست کشانده و شماری از آنها را کشته و یا زخمی کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن