ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99509
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۲۲
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
مبارزه با فساد و طهارت اقتصادی در گام دوم انقلاب باید مطالبه شود

مبارزه با فساد و طهارت اقتصادی در گام دوم انقلاب باید مطالبه شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش تبیین گام دوم انقلاب با حضور حسن عباسی، تحلیل‌گر سیاسی و رئیس اندیشکدهٔ یقین در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.   حسن عباسی، تحلیل‌گر سیاسی و رئیس اندیشکدهٔ یقین در این همایش با اشاره به فضیلت امام حسن و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش تبیین گام دوم انقلاب با حضور حسن عباسی، تحلیل‌گر سیاسی و رئیس اندیشکدهٔ یقین در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.   حسن عباسی، تحلیل‌گر سیاسی و رئیس اندیشکدهٔ یقین در این همایش با اشاره به فضیلت امام حسن و حسین و تاثیر عنصر حلال زادگی در پیشبرد انقلاب و بررسی پراکندگی حرام زادگی در دنیا گفت: چهل سال نسیمی کوچک از یک دین درجامعه رقم خورد به خاطر مردم همراه که عاملش حلال زادگی مردم است. مردان غیور و زنان عفیف و با حیا.

عباسی مطرح کرد: ما سه ادعا داریم اول اینکه هیچ امام و پیامبری چهل سال حکومت نکرد دوم اینکه هیچ پیامبر و امامی اینقدرهمراه نداشت و سوم اینکه از زمان آدم تا سال ۵۷ تعداد آدم‌های رستگار همه اندازه انسان‌های رستگار چهل سال گذشته در دنیا نمی‌شود.

رئیس اندیشکدهٔ یقین با بیان اینکه در سال  ۲۰۵۰ در قاره آمریکا قدرت اول مکزیک خواهد بود، تصریح کرد: اگر ترکیه به اتحادیه اروپا بپیوندد، قدرت دوم خواهد بود، چون فرانسه و انگلیس که افول کردند و بار روی دوش آلمان با ۴ میلیون تبعه ترک هست.

وی در ادامه افزود: ایران رشد می‌کند، چون لیبرالیسم سقوط کرده و باید برای جهان یک ایدولوژی داشت که ایران این کار را خواهد کرد و قاسم سلیمانی در کشور‌های اطراف بعنوان سرباز، دولت سازی، ملت سازی و نظام سازی می‌کند.

عباسی بیان داشت: جمهوری اسلامی از ۱۴۱۴ تا ۱۴۴۴باید مستشار به جهان صادر کند تا تمدنی که برای خودش دارد را به جهان عرضه کند.

رئیس اندیشکدهٔ یقین با بیان اینکه زمان دارد فشرده می‌شود، اظهار کرد: این‌ها نشانه‌های ظهور و آخر الزمان است! دریافت ذهنی این نسل و نسل بعد از آن بی نظیر هست!

وی در خاتمه با اشاره به هفت توصیه رهبر درگام دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب عدالت و مبارزه با فساد و طهارت اقتصادی سران جموری اسلامی یک اصل است که باید مطالبه شود. در سیاست داخلی استقلال و آزادی و سیاست خارجی عزتمندی است. گام هفتم سبک زندگی هست که باید سبک زندگی فاطمی را برگزید و تا به هدف خلقت رسید و آنچه از امروزی‌ها مثل قبل می‌ماند بناهاست، ولی انسانیت چه؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن