ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9954
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
  • 333 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده شهیدان رکن‌آبادی و باغبانی تجلیل می‌شوند

خانواده شهیدان رکن‌آبادی و باغبانی تجلیل می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه چهارمین اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی همزمان با مراسم اختتامیه از خانواده شهیدان غضنفر رکن‌آبادی و هادی باغبانی تجلیل ویژه به عمل می‌آورد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومی چهارمین اشکواره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه چهارمین اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی همزمان با مراسم اختتامیه از خانواده شهیدان غضنفر رکن‌آبادی و هادی باغبانی تجلیل ویژه به عمل می‌آورد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومی چهارمین اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشواریی،‌ در این مراسم که از ساعت 14:30 لغایت 17:30 برگزار می‌شود، بخش ویژه تجلیل از خانواده شهید رکن‌آبادی از شهدای منا و همچنین شهید هادی باغبانی از شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

 

شعرخوانی شاعران ایرانی و خارجی از کشورهایی چون روسیه، لبنان، افغانستان، پاکستان و… از دیگر برنامه‌های روز مراسم خواهد بود. همچنین تندیس اشکواره، به برگزیدگان و شاعران منتخب اهدا می‌شود.

 

در این اشکواره دکتر علیرضا قزوه به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، فرحروز فاتحی به عنوان دبیر و قادر طراوت‌پور به عنوان دبیر علمی فعالیت دارند.

 

چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی به همت «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» و مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و… برگزار می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن