ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99562
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۳:۳۹
  • 237 بازدید
  • ارسال توسط :
خدا با ماست| سردار سلیمانی: اعتماد به خدا اساس نصرت ماست +فیلم

خدا با ماست| سردار سلیمانی: اعتماد به خدا اساس نصرت ماست +فیلم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار ویدئویی از سخنرانی وی و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اعتماد به نصرت الهی، نوشت: خدا با ماست. سردار […]

اشاره سردار قاسم سلیمانی به اطمینان به خداوند +فیلم به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار ویدئویی از سخنرانی وی و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اعتماد به نصرت الهی، نوشت: خدا با ماست.

سردار قاسم سلیمانی در بخشی از سخنرانی خود که در این ویدئو مشاهده می‌کنید، داستانی از حضرت موسی و اطمینان او به خداوند روایت می‌کند. در این داستان حضرت موسی با قوم خود در شرایط بحرانی از دست فرعون فرار می‌کند و به سوی نیل می‌رود. به اراده خداوند نیل به دو نیم می‌شود و ایشان و یارانشان از آن عبور می‌کنند. سردار سلیمانی با روایت این داستان به اهمیت اطمینان به نصرت خداوند اشاره کرد.

همچنین در این ویدئو قسمت‌هایی از سخنان رهبر نیز در این باره وجود دارد. در سخنرانی ایشان نیز با روایت همین داستان به اهمیت اطمینان به نصرت خداوند در انجام امور اشاره شده است.

مسئله اطمینان به خداوند از دیدگاه سردار سلیمانی +فیلم

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن