ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99666
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
  • 161 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم، انقلاب را در جهان سربلند کردند

شهدای مدافع حرم، انقلاب را در جهان سربلند کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با حضور در منزل شهید “حمید محمدرضایی” در شهر شال با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کرد. پیکر مطهر این شهید مدافع حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با حضور در منزل شهید “حمید محمدرضایی” در شهر شال با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کرد. پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از سه سال مفقودی، روز گذشته شناسایی شد.

امام جمعه قزوین در این دیدار اظهار کرد: خدمت شما تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، دل رهبر معظم انقلاب پیش شهید شماست و ما به دیدار شما آمدیم که هم ضمن رساندن سلام رهبری عزیز، درخواست دعای خیر و برکت از شما داشته باشیم.

وی افزود: رحمت و برکات خدای متعال شامل حال خانواده شما و فرزندان و همسر گرانقدر شهید و والدین و برادران و خواهران شهید می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خدای متعال صبر و اجر به خانواده شهدا عطا می‌کند، بیان کرد: الحمدالله خداوند به خانواده شما صبوری عطا کرده است، البته ثواب زیادی هم برای شما درنظر گرفته که به واسطه این صبر عطا خواهد کرد.

وی با اشاره به دیدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب گفت: طی روزهای گذشته شاهد بودیم که رئیس جمهور سوریه با تواضع در محضر رهبر معظم انقلاب حاضر شد و مثل فرزندی در آغوش رهبری قرار گرفتند.

آیت‌الله عابدینی اذعان کرد: استکبار جهانی از ابتدا به دنبال حذف و نابودی ایران اسلامی بود، پس از انقلاب ایران و شکل گرفتن جریان مقاومت هم به دنبال نابودی سوریه و عراق و لبنان و یمن و فلسطین هستند.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: مظلومیت شهدای مدافع حرم همچون شهید “محمدرضایی” زمینه‌ای را فراهم کرده که امروز اسلام موقعیت بالایی در جهان داشته باشد.

وی ادامه داد: خانواده عزیز شما هم در دوران دفاع مقدس شهید گرانقدری را تقدیم کرد که 30 سال چشم انتظارش بودید و در این مرحله از انقلاب نیز با تقدیم فرزند دیگری در دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور پررنگی داشتید.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس انقلاب ما در داخل مستحکم شد و امروز با حضور عزیزان مدافع حرم، انقلاب ما در جهان رفیع می‌شود.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: شما امروز سربلند هستید و دیگران باید به حال شما غبطه بخورند، خدای متعال به شما عنایت داشته که فرزندان شما را پذیرفته است و خداوند به شما صبر و اجر عنایت کند.

پدر شهید “محمدرضایی” در این دیدار گفت: خدا را شاکرم که فرزندان مرا به درگاه خود پذیرفت، فرزند بزرگم برای حفظ آرمان‌های قیام امام حسین(ع) رفت و پسر دیگرم برای حفظ حریم حضرت زینب(س).

وی در پایان یادآور شد: بیش از 30 سال برای آمدن پیکر فرزند شهید اولم صبر کردم و بیش از سه سال برای برگشت فرزند شهید دومم، خدا را شکر که ما را بیشتر از این چشم به راه نگذاشت، ما همیشه پشتیبان انقلاب هستیم و این مسیر را ادامه می‌دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن