ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99697
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۰۱
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید مدافع حرمی که فکر می‌کرد همه از چهره‌اش می‌ترسند! +فیلم

شهید مدافع حرمی که فکر می‌کرد همه از چهره‌اش می‌ترسند! +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهر ماه سال گذشته بود که خبر شهادت «رضا سنجرانی» رزمنده مدافع حرم اهل شهر مشهد مقدس  در رسانه‌ها منتشر شد. سنجرانی که در جریان مقابله با تکفیری‌ها در سوریه مجروح و به درجه جانبازی نائل […]

شهید مدافع حرمی که فکر می کرد همه از چهره اش می ترسند! + فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهر ماه سال گذشته بود که خبر شهادت «رضا سنجرانی» رزمنده مدافع حرم اهل شهر مشهد مقدس  در رسانه‌ها منتشر شد. سنجرانی که در جریان مقابله با تکفیری‌ها در سوریه مجروح و به درجه جانبازی نائل آمده بود، در  اولین روز مهرماه۹۶ توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید:شهید مدافع حرمی که همه او را با مدل‌های سینمایی اشتباه می‌گرفتند! + فیلم

از این شهید اما ویدئویی جالب به یادگار مانده است که او را در حال خاطره‌گویی نشان می‌دهد. صحبت‌های او به ماجرای مربی‌گری نظامی باز می‌گردد که در جریان آن با شاگردانی پرهیاهو، شوخ و البته کمی بی‌نظم مواجه شد.در ادامه جزئیات این خاطره را از زبان شهید رضا سنجرانی می شنوید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن