ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9971
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

اولین شهید مدافع حرم جویباری(حدیث دشت عشق)

شهید حاج عباسعلی علیزاده در چهاردهم بهمن ماه ۱۳۴۴ در روستای سروکلای شهرستان جویبار در خانواده‌ای متدین، زحمتکش و مذهبی به دنیا آمد. از همان ابتدای کودکی همراه با پدر و دیگر اعضای خانواده با مشقت و سختی‌های زندگی آشنا شده و با حضور و کار در زمین‌های کشاورزی قدرتمند و جسور شد. پس از […]

شهید حاج عباسعلی علیزاده در چهاردهم بهمن ماه ۱۳۴۴ در روستای سروکلای شهرستان جویبار در خانواده‌ای متدین، زحمتکش و مذهبی به دنیا آمد. از همان ابتدای کودکی همراه با پدر و دیگر اعضای خانواده با مشقت و سختی‌های زندگی آشنا شده و با حضور و کار در زمین‌های کشاورزی قدرتمند و جسور شد. پس از گذراندن دوران تحصیلی به خدمت مقدس سربازی رفت و بعد از آن در خرداد سال ۱۳۶۵ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از همانجا مستقیما عازم آموزش‌های سخت جنگ‌های نامنظم و چریکی در پادگان غدیر اصفهان شد.
شهید علیزاده تمام آموزش‌های خشن و سخت چریکی را در اصفهان به اتمام رساند و بعد از آن وارد قرارگاه رمضان شد و از طریق همین قرارگاه ماموریت‌های مختلف برون مرزی در عمق خاک عراق در دوران دفاع مقدس آغاز شد. این ماموریت‌ها موجب شد تا حاج عباسعلی در امور برون مرزی تجارب ارزنده‌ای کسب کند و ماموریت‌های متعدد و مختلفی را با سربلندی انجام دهد.
پس از بازنشستگی از سپاه، عشق به انقلاب، اسلام، یاران رزمنده‌اش و شهدا پایان نیافت و مجدداً تصمیم گرفت به مأموریت سوریه برود و یک بار دیگر به تمنای شهادت بال گشاید؛ تا اینکه در روز بیست و نهم آذر ماه ۱۳۹۴ روحش به آسمان‌ پرکشید و به یاران شهیدش پیوست و اولین شهید مدافع حرم جویباری شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن