ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99726
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
از هر ۵ یمنی، ۴ نفر نیازمند کمک هستند

از هر ۵ یمنی، ۴ نفر نیازمند کمک هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، کریستوس استایلیانیدز، مسئول کمک‌های بشردوستانه و مدیریت بحران در کمیساریای اروپایی، اعلام کرد از هر پنج یمنی، چهار نفر نیازمند کمک هستند. او در بیانیه‌ای درباره تشدید بحران انسانی ناشی از تجاوز عربستان سعودی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، کریستوس استایلیانیدز، مسئول کمک‌های بشردوستانه و مدیریت بحران در کمیساریای اروپایی، اعلام کرد از هر پنج یمنی، چهار نفر نیازمند کمک هستند.

او در بیانیه‌ای درباره تشدید بحران انسانی ناشی از تجاوز عربستان سعودی به یمن گفت این کشور با بدترین بحران انسانی در جهان مواجه است و از هر پنج یمنی، چهار نفر نیاز به کمک دارند.

وی با تاکید بر ضرورت هر گونه اقدام با هدف ارائه کمک‌های فوق العاده به یمنی‌ها با توجه به گرسنگی میلیون‌ها نفر در این کشور گفت: به همین منظور، سازمان‌های بشردوستانه نیاز دارند بتوانند بدون هیچ مانعی به همه نیازمندان در یمن دسترسی داشته باشند هرچند این کمک‌ها به تنهایی راه حل بحران نیست و راه حل سیاسی تنها راه پایان بحران در یمن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن