ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99728
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
عده‌ای سودجو با خارج کردن دام‌های مولد به جای تجارت به کشور خیانت می‌کنند

عده‌ای سودجو با خارج کردن دام‌های مولد به جای تجارت به کشور خیانت می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با نقل مضمون آیاتی از سوره بقره به تلاش دشمنان و در رأس آنها استکبار جهانی برای تحت فشار قرار دادن ملت ایران از طریق پیاده کردن انواع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با نقل مضمون آیاتی از سوره بقره به تلاش دشمنان و در رأس آنها استکبار جهانی برای تحت فشار قرار دادن ملت ایران از طریق پیاده کردن انواع تحریم‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: البته لابلای این تحریم‌ها موفقیت‌های زیادی شامل حال این ملت شده و نفس مردانگی و مقاومت در برابر کل جهانخواران یک نصرت غیبی است و در تاریخ اسلام چنین چیزی وجود داشته است که 40 سال ملت یک کشور مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با مقاومت و ایستادگی خود در برابر مشکلات قدرت‌های زورمدار جهان را به چالش کشیده و هر روز فتح و فتوح دیگری عاید این ملت و کشور می‌شود و باید به آن افتخار کرد؛ اذعان کرد: دستاوردهای بدست آمده توسط جوانان ایران زمین چشم قدرت‌های شیطانی را کور کرده است و چون جرأت رویارویی مستقیم را ندارند، شبانه به اتوبوس حامل مرزداران حمله کرده و جمعی از پاسداران نظام را به شهادت می‌رسانند و این نهایت عجز و ناتوانی دشمنان را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: قدرت‌های جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار برخلاف عرف بین‌الملل در سوریه لشگرکشی کردند تا جریان مقاومت را ریشه کن کنند و اسرائیل غاصب را نجات دهند ولی با وجود هزینه‌های میلیاردی غیر از ننگ چیزی عاید آنها نشده است و این موفقیت و پیروزی پاداش جانفشانی‌های جبهه مقاومت و زحمات مدافعان حرم است و در سایه تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی بدست آمده است.

باقری‌بنابی ضمن تمجید از زحمات و تلاش‌های مدافعان حرم و در رأس آنها حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم این شهرستان برادران سبزی که در این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها سهیم هستند و در سایه این مقاومت و پیروزی است که رئیس جمهور سوریه عاشقانه و خارج از رسم و رسوم دیپلماتیک برای زیارت رهبر معظم انقلاب شرف یاب می‌شود.

وی تأکید کرد: این نهایت عزت، شوکت و عظمت جمهوری اسلامی و نهایت شکست، ذلت و سرخوردگی استکبار جهانی را نشان می‌دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور و سوءاستفاده عده‌ای افراد سودجو از فرصت پیش آمده تصریح کرد: عده‌ای برای پولدار شدن ناجوانمردانه با خارج کردن ارزاق عمومی به خارج از کشور از آرد گرفته تا دام و دارو به این ملت خیانت می‌کنند.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: عده‌ای سودجو با خارج کردن دام‌های مولد که مایه حیات کشور و ناموس اقتصاد یک کشور است، به جای تجارت به کشور خیانت می‌کنند و یقین بدانند که چنین درآمدهایی خدمت به دشمن است و هیچ انسان باغیرت و میهن پرستی دست به چنین جنایتی نمی‌زند.

وی به مردم توصیه کرد، هر کالایی که دشمنان روی آن حساس هستند، یک مدت از استفاده و مصرف آن پرهیز کنند تا به وضع موجود سر و سامانی داده شود.

امام جمعه بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب اظهار کرد: ایشان در مدت مسئولیت خود هر فردی که به ایشان مراجعه کرده با رضایت‌مندی از دفتر وی خارج شده است و وی سعی کرده در کنار خدمت به مردم در راستای حل مشکلات شهرستان نیز گام بردارد.

باقری‌بنابی گفت: شورای اسلامی شهر و شهردار جدید نیز امیداریم با کارهایی که در این شهر در حال اجرای آنها هستند، شاهد تحولات خوبی باشیم و شهردار نیز با گام‌هایی که برخواهند داشت، رضایت مردم را تا حد رضایت از فرماندار ارتقاء دهند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز مادر و روز زن، بر ازدواج آسان در جامعه تأکید کرد و گفت: مهریه‌های سنگین بنیان خانواده را دچار تزلزل می کند و خانواده ها را به سمت از هم پاشیدگی می‌کشاند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن