ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99732
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
  • 475 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزی در سوریه با خون شهدای مدافع حرم بدست آمد

پیروزی در سوریه با خون شهدای مدافع حرم بدست آمد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: هشت سال ایستادگی مردم سوریه و پیروزی در مقابل استکبار مایه فخر و مباهات و نشان دهنده درستی آینده نگری های رهبر فرزانه […]

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: هشت سال ایستادگی مردم سوریه و پیروزی در مقابل استکبار مایه فخر و مباهات و نشان دهنده درستی آینده نگری های رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان اینکه در ابتدای جنگ در سوریه برخی مخالف کمک به این کشور بودند ، افزود: جوانان ما در بیرون از مرزهای کشور با دشمن جنگیدند تا بیگانه وارد کشورمان نشود و امنیت حفظ شود.

امام جمعه سمنان همچنین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مداحان و اهمیت کار این گروه در جامعه را یادآور شد و گفت: گاهی اثرگذاری مداحان از صحبتهای یک روحانی در منبر هم بیشتر است اما اگر مداح به کسب درآمد و پول فکر کند اثرگذار نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم از وضعیت اقتصادی ناراحت و نگران هستند اما صبر و مقاومت پیشه می کنند تا مسئولان مشکلات را حل کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به شناخت کمیته امداد از نیازمندان واقعی گفت: مردم بدون شبهه به کمیته امداد کمک کنند تا به دست نیازمندان برسد.

کاشت درخت به یاد شهدا در آستانه روز درختکاری از دیگر مواردی بود که خطیب جمعه سمنان بر آن تاکید کرد.

آیت الله شاهچراغی همچنین با تشریح اهمیت خانواده در جامعه اسلامی و هدف دشمنان برای تضعیف بنیان خانواده ها گفت: بهترین سرمشق برای تحکیم روابط خانواده شیوه زندگی امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) و بهترین راه مقابله با دشمن در این خصوص ساده زیستی در برابر ترویج فرهنگ زندگی غربی است.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن