ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99734
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزی جبهه مقاومت؛ نشان‌دهنده به ثمر نشستن خون شهدای مدافع حرم

پیروزی جبهه مقاومت؛ نشان‌دهنده به ثمر نشستن خون شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سمنان، ایت‌الله سید محمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان امروز 10 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اینکه پیروزی سوریه گواه آینده‌نگری و عاقبت‌اندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بخشی از امنیتی که امروز ایران دارد […]

پیروزی جبهه مقاومت؛ نشان‌دهنده به ثمر نشستن خون شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سمنان، ایت‌الله سید محمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان امروز 10 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اینکه پیروزی سوریه گواه آینده‌نگری و عاقبت‌اندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بخشی از امنیتی که امروز ایران دارد مرهون کمک معنوی به سوریه است، زیرا کمک‌های ایران به سوریه در برقراری امنیت کشور دخیل است.
آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بشار اسد می‌ماند چون پشتوانه مردم را دارد و پیروز خواهد شد، اضافه کرد: امروز بعد از هشت سال بشار اسد در سوریه مانده و این خود نشان می‌دهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای آینده‌نگری و نور ایمان هستند.
به گفته وی، پیروزی جبهه مقاومت نشان‌دهنده به ثمر نشستن خون شهدای مدافع حرم است.
آیت الله شاهچراغی در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مداحان و تاثیرگذاری آن‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر مداحی در ازای کارش مطالبه مبلغی کرد مردم از این کار امتناع کنند و من به صراحت می گویم به حساب مداحان پول واریز نکنید.
به گفته وی؛ مداحان به عنوان سرباز امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) خودشان در قبل کاری که می‌کنند پول طلب نکنند وباید بگوییم که مداحی پولی اثر گذار نیست .

امام جمعه سمنان بر ضرورت ترویج فرهنگ نیکوکاری اشاره کرد و گفت: مردم در این ایام پایانی سال نگاه ویژه‌ای به مقوله دستگیری از مستمندان داشته باشند .

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن