ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99746
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
  • 491 بازدید
  • ارسال توسط :
خون این شهدا با ثارالله(ع) پیوند خورده و خدا از این خون نخواهد گذشت

خون این شهدا با ثارالله(ع) پیوند خورده و خدا از این خون نخواهد گذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ تولیت آستان قدس رضوی پس از نماز صبح امروز در دیدار با خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان در حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ضمن خوش آمد گویی به خانواده ها بیان کرد: به تعبیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ تولیت آستان قدس رضوی پس از نماز صبح امروز در دیدار با خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان در حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ضمن خوش آمد گویی به خانواده ها بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر بخواهیم زندگی امام هشتم را در یک جمله تعریف کنیم باید بگوییم ایشان یک مبارزه خستگی ناپذیر داشت.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در تشریح نسبت های شهدای حادثه تروریستی با این ویژگی زندگی امام رضا(ع) ادامه داد: شهدای شما هم ایستادگی کردند و در راه ایستادگی و امنیت برای جامعه اسلامی به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهدای حادثه تروریستی سیستان سینه خودشان را سپرکردند تا مردم مصون و محفوظ بمانند؛ این افراد خودشان را در معرض آسیب و خطر بودند و بیدار ماندند تا خطری جامعه را تهدید نکند و خطرات از مرز به درون و قلب کشور کشیده نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: شهدای سیستان کار لبیک گفتن به پیام امام و مقتدای خودشان را به خوبی انجام دادند تا دیگران احساس آرامش و امنیت بکنند؛ نسبت خانواده شهدا در این حرم نسبت ویژه ای از نوع اُخروی است.

* نسبت این شهادت تا نسل های بعدی ادامه پیدا می­ کند

وی به خانواده شهداء گفت: شما واسطه ای فرستادید که در پیشگاه خدا مقرب است و بدانید که شهدا جزء ممتازان هستند و جایگاه آن ها در کنار انبیاء و اولیاء خواهد بود؛ همچنین شهداء هم مانند اولیاء شفاعت می کنند که این شفاعت هم دست خودتان را و هم دست دیگر خلایق را می گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی آثار و برکات شهادت را ادامه دار خواند و تصریح کرد: این نسبت را نه شما بلکه فرزندان و نسل های بعدی شما باید همواره حفظ کنند.

وی ادامه داد: هر کجا و در هر مکانی که هستید بدانید پرچم شهید پرچم برافراشته ای است و هرگز به زمین نخواهد افتاد و این نسبت در نسل های بعدی انتقال پیدا می ­کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: خانواده شهدا هر کجا که هستند باید افراد خلاف کار از آن ها بترسند و بگویند این جا یک خانواده شهید هست و نمی­توان این کار را کرد و این حرف را زد؛ چرا که این عَلَم برافراشته است و برکات شهید را به دنبال دارد.

به گفته آیت الله رئیسی خانواده شهدا از سرمایه های ارزشمند این نظام هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به این که شهدای حادثه تروریستی پیرو شهدای کربلا و امام حسین(ع) بودند خاطر نشان کرد: خون مطهر این شهیدان با ثارالله(ع) پیوند خورده و همچنانی که خدا از خون امام حسین(ع) نمی گذرد، از خون شهدای شما هم نخواهد گذشت.

* بنا بر این است که از خون مظلومان مقتدر نگذرند

وی در همین رابطه ادامه داد: مگر خدا از خون علی اکبر و علی اصغر می گذرد؟ خون آن ها هم به خون ثارالله پیوند خورده بود؛ هر سال از واقعه کربلا بیشتر می گذرد و هر سال جلوه آن در کشور بیشتر نمود پیدا می­ کند.

به عقیده تولیت آستان قدس، بنای هستی این است که به هیچ وجه از خون مظلومان مقتدر گذشته نشود.

آیت الله رئیسی خطاب به خانواده های شهداء گفت: من به شما اطمینان می­ دهم که خداوند متعال این خون را خودش تحویل گرفت و خودش انتقام این خون را به دست بندگان صالح خواهد گرفت؛ در این تردیدی نیست.

وی در پایان تأکید کرد: همواره این علم و پرچم شهید را برافراشته نگه دارید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن