ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99751
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزان در یمن؛ دفع حملات گسترده مزدوران عربستان در جیزان

سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزان در یمن؛ دفع حملات گسترده مزدوران عربستان در جیزان

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز جمعه حملات گسترده مزدوران ارتش سعودی در جیزان را دفع و شمار زیادی از آن ها را به هلاکت رسانده و یا […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز جمعه حملات گسترده مزدوران ارتش سعودی در جیزان را دفع و شمار زیادی از آن ها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی موفق شدند حملات گسترده مزدوران ارتش سعودی را در اطراف کوه "قیس" در جیزان که چندین ساعت با پشتیبانی گسترده جنگنده‌های ائتلاف متجاوز ادامه یافت، دفع کنند.

این منبع از کشته و زخمی شدن ده‌ها مزدور از جمله یک فرمانده گردان و انهدام دو خودروی نظامی و سرنگونی یک پهپاد جاسوسی در اطراف کوه قیس در جیزان خبر داد.

نیروهای یمنی حملات گسترده ائتلاف متجاوز سعودی را دفع کردندهشدار رهبر جنبش انصار الله یمن به متجاوزان سعودی

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جریان این عملیات موفق شدند چندین تپه را که تحت اشغال مزدوران ارتش سعودی بود از لوث وجود آن ها پاکسازی کنند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن