ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99762
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۵:۴۸
  • 546 بازدید
  • ارسال توسط :
محمد علی الحوثی: انگلیس شریک متجاوزان به یمن است

محمد علی الحوثی: انگلیس شریک متجاوزان به یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به سخنان «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس گفت: اظهارات هانت با هدف بهبود چهره کشور‌های متخاصم علیه یمن که مرتکب جنایات شده اند، صورت گرفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به سخنان «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس گفت: اظهارات هانت با هدف بهبود چهره کشور‌های متخاصم علیه یمن که مرتکب جنایات شده اند، صورت گرفته است. انگلیس شریک جرم در تجاوز به یمن است.

الحوثی گفت: طرح‌های انگلیس در جهت عدالت نیست بلکه در خدمت برنامه‌های آمریکا و اسرائیل در شورای امنیت است. اقدامات این کشور باعث شده تا دیگر یک میانجی بی طرف محسوب نشود.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد که پس از پیشنهاد خروج یک طرفه نیرو‌های یمنی از سوی رهبر انقلاب یمن برای جهان مشخص است که چه کسانی در راه دستیابی به صلح مانع تراشی می‌کنند.

وزیر خارجه انگلیس در توئیتی خواستار خروج نیرو‌های انصارالله از بندر الحدیده شده بود.

تاکنون چندین بار برای پایان دادن به جنگ یمن اقداماتی صورت گرفته، اما هر بار با کارشکنی عربستان و متحدان آن به بن‌بست رسیده است.

تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به شهادت بیش از ۱۶ هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت‌های این کشور شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن