ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99776
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۵۳
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :

مراسم وداع مدافعان حرم با پیکر همرزمانشان +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از مدافعان حرم در سوریه منتشر شده است که در آن با مداحی بر بالین شهدا با همرزمان خود وداع می‌کنند. گفته شده این تصاویر متعلق به زمان بازگشت پیکر شهدای «گردان فاتحین» […]

مراسم وداع مدافعان حرم با پیکر همرزمانشان +فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از مدافعان حرم در سوریه منتشر شده است که در آن با مداحی بر بالین شهدا با همرزمان خود وداع می‌کنند. گفته شده این تصاویر متعلق به زمان بازگشت پیکر شهدای «گردان فاتحین» از نیروهای مدافع حرم «اسلامشهر» به عقبه است که  پس از نبرد سه روزه در حلقه محاصره روستای «الحاضر» ضبط و ثبت شده است.

قابل ذکر است مدافعان حرم چندین سال است که در راه حفظ و دفاع از مرزهای اسلامی و حرم حضرت زینب(س) قدم گذاشته‌اند و همانند سروقامتان شهدای دفاع مقدس  مردانه با ظلم و کفر مبارزه می‌کنند، جوانانی که غیرت و همت آن‌ها در این راه، همچون گذشته، مثال عینی مردانگی شده است. باید یادآور شویم که این انقلاب، عزت ملی و امنیت ایران اسلامی با جانفشانی این شهدا به دست آمده است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از مراسم معنوی وداع مدافعان حرم را با همرزمان شهیدشان مشاهده کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن