ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99779
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۲۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

سال خوک، چگونه سالی است؟!

برترین ها: شاید عبارت فنگ شویی به گوشتان خورده باشد. اگر بخواهیم به طور خلاصه تعریفی برای فنگ شویی در نظر بگیریم می‌توان گفت: به مطالعه محیط اطراف و تاثیر اشیاء و دکوراسیون بر روی احوال و روح و روان افراد فنگ شویی گفته می‌شود. موضوعی که در فنگ شویی مورد توجه قرار می‌گیرد جریان […]

برترین ها: شاید عبارت فنگ شویی به گوشتان خورده باشد. اگر بخواهیم به طور خلاصه تعریفی برای فنگ شویی در نظر بگیریم می‌توان گفت: به مطالعه محیط اطراف و تاثیر اشیاء و دکوراسیون بر روی احوال و روح و روان افراد فنگ شویی گفته می‌شود.

موضوعی که در فنگ شویی مورد توجه قرار می‌گیرد جریان انرژی حیاتی یا (چی) در محیط اطراف و تاثیر چیدمان بر بهتر شدن وضع جریان چی است. در فرهنگ چینی، علاوه بر فنگ شویی، رمالی یا پیشگویی در مورد آینده و سرنوشت فرد بر اساس سال تولد که بر اساس نشانه‌های زودیاک چینی انجام می‌شود نیز بسیار پرطرفدار و رایج است و از آنچه که فکر می‌کنید پیچیده‌تر می‌باشد.

برخلاف باور عمومی طالع بینی چینی در اطلاق یک حیوان به سال بر اساس یک سیکل ۱۲ ساله عمل نمی‌کند بلکه یک سیکل ۶۰ ساله هم در نام گذاری سال‌ها موثر است که ترکیبی است از یکی از ۱۰ ریشه‌ی بهشتی و یکی از ۱۲ شاخه‌ی زمینی.

بر اساس همین توضیحات است که سال ۲۰۱۹ میلادی بر اساس طالع بینی و زودیاک چینی سال جی‌های (Ji Hai) نامیده شده است. واژه (های) نماد شاخه زمینی و به معنی خوک است و زمانی که در کنار (جی) قرار می‌گیرد معنی خوک زمینی می‌گیرد.

سال خوک، چگونه سالی است؟!

در این مقاله قصد داریم با هم خصوصیات سال خوک را مرور کنیم و ببینیم بر اساس طالع بینی چینی در این سال چه اتفاقاتی انتظار ما را می‌کشد.

سالی سرشار از موفقیت یا سالی با خطر شکست؟

عنصر غالب:

بر اساس دستورالعمل طالع بینی چینی عنصر غالب این سال خاک یا همان زمین است. بر همین اساس امسال سال خوبی برای کسب و کار‌ها و فعالیت‌هایی خواهد بود که به نوعی با زمین مرتبط باشد. از طرف دیگر طبق قوانین این نوع خاص از طالع بینی در سالی که عنصر اصلی اش خاک است، آب عنصر نیکویی نیست. پس کسانی که به این قوانین معتقدند احتیاط بیشتری در برخورد با آب خواهند داشت و منتظر رخ دادن اتفاق‌های طبیعی مانند سیل، سیلاب، سونامی و … خواهند بود.

ستاره‌های برتر سال خوک:

محل قرارگیری ستاره‌های برتر سال خوک بر اساس طالع بینی چینی در وسط و گوشه‌ی شمال غربی آسمان قرار دارند. به همین دلیل در سال خوک چینی‌ها عقیده دارند که بهتر است در مرکز و شمال غربی خانه باشید، آن جا کار کنید، درس بخوانید و استراحت کنید. همچنین جالب است بدانید آن‌ها برای رفع بلا و حوادث بنا بر اعتقاد آباء و اجدادیشان، این نقاط خانه را پر از گل و گیاه می‌کنند. به نظر چینی‌ها حتی مسافرت به مناطق مرکزی یا به سمت شمال غربی هم خوش یمن خواهد بود.

فعالیت‌های خوش یمن:

یک استاد فنگ شویی در این باره می‌گوید: این سال سال خاک است و بهتر است بیشتر به کوه نوردی و پیاده روی بروید و تا جای ممکن از تفریحات مرتبط با آب رودخانه یا دریا دوری کنید. بر همین اساس چینی‌ها اعتقاد دارند در این سال سفر به کشور‌های آسیایی بسیار خوش یمن است و جالب است بدانید سفر به ایالات متحده آمریکا و بریتانیا را اگرچه بد و نحس نمی‌دانند، اما عقیده دارند از آن جا که شاید با ماجراجویی‌هایی نا خواسته همراه شود، بهتر است قید سفر به این دو کشور را بزنیم.

خوش یمن‌ها و بد یمن ها:

عدد: بر اساس زودیاک چینی در سالی، چون سال ۲۰۱۹ میلادی اعداد ۲، ۵، ۸ عدد‌های خوش یمن هستند و ۱، ۳، ۹ عدد‌های نا مبارک سال خوک هستند.

رنگ: بر همین اساس چینی‌های معتقد به زودیاک چینی باور دارند رنگ‌های زرد، خاکستری، قهوه‌ای و طلایی رنگ‌های خوش یمن سال خوک هستند و سعی می‌کنند در انتخاب لباس، رنگ دیوار‌های خانه یا رنگ ماشین جدید به این رنگ‌ها بسنده کنند. از طرف دیگر رنگ‌های قرمز، آبی و سبز رنگ‌هایی هستند که بهتر است در سال خوک سراغشان نروید.
گل و گیاه: چینی‌ها گل داوودی و گل ادریس را در سال خوک بسیار مبارک و خوش یمن می‌دانند.

سال خوک برای افراد متولد سال خوک چگونه خواهد بود؟

طالع بینی چینی می‌گوید سال خوک سالی مملو از بالا و پایین در تمام جنبه‌های زندگی خواهد بود. این سال از طرفی سالی خواهد بود که از همکاران و یا حتی رئیس خود حمایت و دلگرمی دریافت خواهید کرد و از طرف دیگر ممکن است قوانین زیاد و دست و پا گیر منجر به زندگی همراه با اضطراب و استرس شود. حتما خوشحال خواهید شد اگر بدانید سال خوک از نظر مالی سال پرباری خواهد بود. بهتر است انتظار اضافه حقوق، بالا رفتن ارزش سهام و معامله‌های پر سود را داشته باشید. در نهایت طالع بینی باستانی چینی این سال را سال مناسبی برای شروع رابطه برای خانم‌های متولد سال خوک می‌داند و معتقد است احتمال شروع یک رابطه‌ی شیرین و پایدار در این سال برای این افراد چشمگیر است.

افراد مشهور متولد سال خوک:

هنری هشتم (پادشاه انگلیس)، الیور کرامول (فرمانده و رهبر سیاسی فرانسه)، آلبرت شوئتزر (فیزیکدان، نظریه پرداز، فیلسوف و نویسنده)، کریستوفر بویکین (شخصیت تلویزیونی آمریکایی)، ارنست همینگوی (رمان نویس و داستان کوتاه نویس معروف آمریکایی)، استفان کینگ (نویسنده آمریکایی مشهور که بسیاری از رمان هایش به فیلم‌های معروفی تبدیل شده است)، آلفرد هیچکاک (کارگردان سینما)، وودی آلن (نویسنده و کارگردان و طنزپرداز)، آرنولد شوارتزنگر (بازیگر و قهرمان پرورش اندام و سیاستمدار)، هیلاری کلینتون (سیاستمدار آمریکایی)، جولی اندرووز (بازیگر و خواننده انگلیسی)، مجیک جانسون (بازیکن سابق بسکتبال آمریکا)، مارک والبرگ (بازیگر هالیوود)، رونالد ریگان (سیاستمدار و رئیس جمهور سابق آمریکا)، ایمی واینهاوس (خواننده و ترانه نویس)، میلا کنیس (بازیگر آمریکایی)، کری آندروود (بازیگر، خواننده وترانه نویس)، چیانگ کای شک (رهبر قدرتمند و تاثیرگذار چین در قرن بیستم) و لائو شی (نویسنده چینی) همه تنها بخشی از افراد مشهور و شناخته شده‌ی جهان هستند که در سال خوک متولد شدند.

منابع:

www.travelchinaguide.com
www.tabnakbato.ir

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن