ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99797
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
ساقط شدن پهپاد ائتلاف سعودی در «جیزان»

ساقط شدن پهپاد ائتلاف سعودی در «جیزان»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن جمعه (دیروز) موفق شدند یک پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز را ساقط کنند. بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، نیروهای ائتلاف با حملات گسترده از سمت کوه «قیس» در جیزان (در مرز عربستان سعودی و یمن) قصد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن جمعه (دیروز) موفق شدند یک پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز را ساقط کنند.

بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، نیروهای ائتلاف با حملات گسترده از سمت کوه «قیس» در جیزان (در مرز عربستان سعودی و یمن) قصد پیشروی داشتند اما ارتش یمن جلوی آنها ایستاد و متجاوزان را ناچار به عقب‌نشینی کرد. طی این عملیات، ارتش یمن بر تعدادی از تپه‌های تحت کنترل ائتلاف سعودی نیز مسلط شد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علاوه بر ساقط کردن پهپاد مذکور، موفق شدند دو خودروی زرهی ائتلاف سعودی را نیز منهدم کنند و تعدادی از نیروهای متجاوز کشته و زخمی شدند.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن