ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99813
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
حمایت علمای یمن از حزب‌الله و محکومیت اقدام خصمانه انگلیس علیه مقاومت

حمایت علمای یمن از حزب‌الله و محکومیت اقدام خصمانه انگلیس علیه مقاومت

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌جمعیت علمای یمن اقدام اخیر حکومت انگلیس در قرار دادن نام حزب الله در  فهرست به اصطلاح گروه‌های تروریستی محکوم و تاکید کرد دولت انگلیس نه تنها همراه و همسو با پروژه استعماری بلکه یکی […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌جمعیت علمای یمن اقدام اخیر حکومت انگلیس در قرار دادن نام حزب الله در  فهرست به اصطلاح گروه‌های تروریستی محکوم و تاکید کرد دولت انگلیس نه تنها همراه و همسو با پروژه استعماری بلکه یکی از حامیان و دست  اندرکاران این پروژه است.

ذوق‌زدگی ریاض از تروریستی خواندن حزب الله توسط انگلیس

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، این جمعیت تاکید کرد: آنکه شایستگی آن را دارند که به عنوان تروریسم توصیف شوند، در واقع انگلیس ، آمریکا ، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنان هستند.

جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه اظهاراتی را علیه حزب الله لبنان مطرح کرده و گفت: «تفاوتی بین شاخه نظامی و سیاسی حزب الله وجود ندارد».

هانت، حزب الله لبنان را به زعم خود به تلاش برای برهم زدن ثبات منطقه متهم کرده و مدعی شده بود: «ممنوعیت حزب الله حاوی این پیام است که اقدام این حزب در برهم زدن ثبات منطقه قابل قبول نیست».

روز چهارشنبه "ساجد جاوید" وزیر کشور انگلیس اعلام کرد دولت این کشور کلّیت حزب‌الله را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن