ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99857
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۴۸
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان پایمال نخواهد شد/ شهدا سختی را بر جان خریدند تا مردم در آرامش باشند

خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان پایمال نخواهد شد/ شهدا سختی را بر جان خریدند تا مردم در آرامش باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در دیدار با جمعی از خانواده شهداء مرزبانی زاهدان با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر بخواهیم زندگی امام رضا(ع) را در یک جمله بیان کنیم، باید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در دیدار با جمعی از خانواده شهداء مرزبانی زاهدان با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر بخواهیم زندگی امام رضا(ع) را در یک جمله بیان کنیم، باید بگوییم که ایشان مبارزی خستگی ناپذیر بودند، عنوان کرد: مجهادت در راه خدا، مقاومت در راه ارزش‌های نظام و از خودگذشتگی برای تأمین امنیت جامعه اسلامی از جمله ویژگی‌هایی است که طبق احادیث و روایات شهدا را در جایگاه ممتاز نزد خداوند متعال قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: شهدای حادثه تروریستی زاهدان، خود را در معرض خطرها و آسیب‌ها قرار دادند تا جامعه اسلامی در معرض خطر نباشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: این شهدای بزرگوار سختی را بر جان خریدند تا جامعه متحمل سختی نشود، به پیام امام راحل و مقام معظم رهبری برای مرزبانی از کشور لبیک گفتند تا مردم احساس آرامش و امنیت کنند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: همانطور که امام رضا(ع) به عنوان مرزبان دین و کسی که زعامت دنیای مردم را برعهده داشتند و امتحان‌های سختی را در دوران زندگی مبارک شان تحمل کردند، فرزندان شهید این مرز و بوم نیز در عرصه امتحان الهی، مبتلا به ابتلائات سختی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: شهدا علاوه بر اینکه خودشان نزد خداوند مقرب هستند، از امتیاز شفاعت نیز برخوردارند، بنابراین خانواده‌های معظم شهدا به واسطه فداکاری و ایثار فرزندان شان، نزد پروردگار متعال جایگاه ویژه‌ای دارند.
وی عنوان کرد: پرچم شهدا در هر زمان و مکانی، همواره بر افراشته خواهند ماند و هرگز به زمین نخواهد افتاد زیرا این اراده پروردگار متعال است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پرچم شهدا مبتنی بر فسادستیزی و مبارزه با ظلم و تجاوز است، بنابراین هرکجا که برافراشته باشد آثار و برکات ارزشمندی به دنبال خواهد داشت و کسی جرأت نخواهد کرد که هرکاری را انجام دهد یا هر حرفی را بر زبان خود جاری کند.

وی با تأکید بر اینکه خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند این کشور و انقلاب هستند، گفت: خون مطهر شهدا با ثارالله پیوند خورده و همانطور که پروردگار از خون حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا نمی‌گذرد، امکان ندارد که از خون شهدای این انقلاب و نظام بگذرد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: به خانواده‌های معظم شهداء اطمینان می‌دهم که خداوند متعال انتقام خون شهدا را به دست بندگان صالح‌اش خواهد گرفت، تردید نکنید انسان‌هایی که برای کشور سرمایه شدند، هرگز خونشان پایمال نخواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن