ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99861
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۵۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
نیروهای مسلح یمن: ائتلاف عربی بیش از ۹۵۲۰ بار توافقنامه آتش‌بس الحدیده را نقض کرده است

نیروهای مسلح یمن: ائتلاف عربی بیش از ۹۵۲۰ بار توافقنامه آتش‌بس الحدیده را نقض کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره وابسته به جنبش انصار الله یمن، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: موارد نقض آتش‌بس در الحدیده توسط دشمن در ماه فوریه گذشته به ۴۴۴۰ مورد رسید، به این ترتیب تعداد کل موارد نقض آتش‌بس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره وابسته به جنبش انصار الله یمن، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: موارد نقض آتش‌بس در الحدیده توسط دشمن در ماه فوریه گذشته به ۴۴۴۰ مورد رسید، به این ترتیب تعداد کل موارد نقض آتش‌بس توسط دشمن از ابتدای اجرای آتش‌بس در این شهر به ۹۵۲۰ مورد رسید.

یحیی سریع اظهار کرد: اینکه تعدادی از خوردهای زرهی و تانک‌های دشمن در دو روز گذشته وارد بندر المخا شده‌اند، نشانه‌ای از اهداف دشمن برای حمله و عدم پایبندی آن به توافقنامه آتش بس است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اشاره به اینکه فرماندهی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر صلح تاکید دارند، گفت: ما از قدرت و توان لازم برای مقابله با هر گونه تنش با عملیات‌های ویژه که از چارچوب دفاعی خود خارج خواهند بود، برخوردار هستیم.

وی تاکید کرد: گزینه‌های پاسخ ما به حملات دشمن از ساحل غربی فراتر خواهد بود و دشمن خود را در برابر وضعیت جدید و اقدامات غافلگیر کننده‌ای خواهد یافت.

همچنین این مسؤول نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: نیروهای ما در فوریه بیش از ۱۶۳ عملیات نظامی در جبهه‌های مختلف انجام دادند. مجموع عملیات یگان مهندسی ما در فوریه بیش از ۱۶۵ مورد بوده که در ۶۸ مورد از این عملیات‌ها خودروهای زرهی و تانک‌های دشمن هدف قرار گرفتند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه گفت: نیروهای ما در منطقه عسیر با بیش از ۲۱ پیشروی دشمن مقابله کرده و ۱۴ عملیات هجومی موفق داشتند که در آنها ۲۹ دستگاه خودروی زرهی دشمن منهدم شدند و تک تیراندازها نیز در جبهه عسیر ۵۲ عملیات انجام دادند.

وی درباره عملیات تک تیراندازهای این نیروها گفت: یگان‌های تک تیرانداز ما در فوریه ۱۴۳۴ عملیات اجرا کردند که نتیجه آن کشته شدن ۴۰ سرباز عربستانی، دو مزدور ائتلاف عربی با تابعیت سودانی و نیز انهدام ۱۴ خودروی زرهی این نیروها بود.

وی افزود: مجموع عملیات یگان ضد زرهی ما در ماه فوریه به ۱۵۷ مورد رسید که در آنها سه دستگاه تانک، ۱۱ خودروی زرهی، ۱۰ خودرو و دو بلدوزر دشمن منهدم شدند.

یحیی سریع در پایان نیز گفت: پهپادهای ما در فوریه پنج عملیات انجام دادند و یگان موشکی ما نیز پایگاه دشمن در منطقه البقع را با یک موشک مدل بدر ۱ پی هدف قرار داد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن