ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99902
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
انتشار زندگینامه شهید پاییزی مدافع حرم در عراق

انتشار زندگینامه شهید پاییزی مدافع حرم در عراق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ کتاب «یادت باشد»، داستان زندگی شهید حمید سیاهکالی‌مرادی، دومین شهید مدافع حرم استان قزوین است که به وسیله شمس حجازی به زبان عربی ترجمه و منتشر شد. این کتاب، عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ کتاب «یادت باشد»، داستان زندگی شهید حمید سیاهکالی‌مرادی، دومین شهید مدافع حرم استان قزوین است که به وسیله شمس حجازی به زبان عربی ترجمه و منتشر شد.

این کتاب، عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم اهل بیت(ع) است. شهید سیاهکالی‌مرادی، در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

این کتاب به روایت همسر شهید نوشته شده است و طراحی جذاب جلد آن، گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب «یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است.

«النظام و تطبیق القانون»

رایزنی فرهنگی ایران در عراق همچنین کتاب «النظام و تطبیق القانون» بر اساس نظریات حضرت امام خمینی(ره) را در 151 صفحه به زبان عربی منتشر کرد.

در معرفی این كتاب آمده است: امام خمینی(ره) نظم را نه تنها شیوه‌ای برای تنظیم امور زندگی فردی و اجتماعی خویش برگزیدند؛ بلكه اطرافیان و شاگردان را نیز برای استفاده بیشتر و بهتر از اوقات پیوسته به رعایت آن سفارش می‌كردند.

انتشار زندگینامه شهید پاییزی مدافع حرم در عراق

ایشان حكومت اسلامی را حكومت قانون می‌دانستند و از تساوی همگان حتی پیامبر(ص) در مقابل قانون سخن می‌گفتند.

امام خمینی(ره) با تأكید بر قانون‌گرایی و خضوع همگان در مقابل قانون پایبندی به قانون را ضامن فسادناپذیری جامعه می‌دانستند و زیان خروج از وظایف و اختیارات قانونی را متذكر می‌شدند. امام خمینی(ره) از نقش ولایت فقیه در حكومت اسلامی و شرایط ولی فقیه و تبعیت از قانون سخن گفته و ولایت فقیه را اساس مشروعیت نظام و مترقی‌ ترین اصل قانون اساسی و مانع از پیدایش دیكتاتوری در نظام جمهوری اسلامی دانسته‌اند و با افشای اهداف پشت پرده مخالفان ولایت فقیه، آنان را مخالفان اسلام معرفی ‌كرده‌اند.

انتشار «اقدامات فرهنگی بین‌المللی اتحادیه اروپا»

خبر دیگری حاکی است، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی كتاب «اقدامات فرهنگی بین‌المللی اتحادیه اروپا»، پژوهشی از بنیاد آلترناتیواس مادرید را با تهیه و تنظیم رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا در 46 صفحه منتشر كرد.

این کتاب به سفارش مركز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی (وابسته به این سازمان) با شمارگان 100 نسخه وارد بازار نشر كشور شده است.

انتشار زندگینامه شهید پاییزی مدافع حرم در عراق

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن