ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99937
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۴۱
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
الحوثی: فروش تسلیحات، هدف اصلی ائتلاف انگلیس و آمریکا برای جنگ‌افروزی در یمن است

الحوثی: فروش تسلیحات، هدف اصلی ائتلاف انگلیس و آمریکا برای جنگ‌افروزی در یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتشار بیانیه‌ای در خصوص تهدید‌های جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس مبنی بر ازسرگیری جنگ گفت: هانت این اظهارات را به دلخواه خود مطرح نکرد. این […]

الحوثی: فروش تسلیحات، هدف اصلی ائتلاف انگلیس و آمریکا برای جنگ‌افروزی در یمن استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتشار بیانیه‌ای در خصوص تهدید‌های جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس مبنی بر ازسرگیری جنگ گفت: هانت این اظهارات را به دلخواه خود مطرح نکرد. این اظهارات نشان‌دهنده سیاست‌های انگلیس، آمریکا و ائتلاف آن‌ها در یمن است.

وی افزود اظهارات هانت گواهی بر وجود تلاش‌ها برای ازسرگیری جنگ در الحدیده است.

محمد علی الحوثی همچنین گفت: سیاست «یک بام و دو هوا» از ویژگی‌های ائتلافی است که افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن را ویران کرد.

وی افزود: بهبود وضع کارخانه‌های ساخت تسلیحات در انگلیس و آمریکا و تغییر نقشه منطقه دو هدف این ائتلاف برای ارتکاب جنایت‌های خود است.

الحوثی با بیان اینکه یمن از کشور‌های متجاوز می‌خواهد توافق استکهلم را اجرایی کنند، افزود: کشور‌های متجاوز را مسئول هر گونه نتیجه مخالفت با اجرای توافق استکهلم می‌دانیم.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن همچنین گفت: بار دیگر تاکید می‌کنیم راه حل بحران، راه حل مسالمت‌آمیز و سیاسی است و ادامه تجاوزگری، به نفع صلح در یمن نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن