ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 67225
  • ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۸:۰۱
  • 143 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین جشنواره شعر استانی فجر انقلاب در نمین برگزار می‌شود

نخستین جشنواره شعر استانی فجر انقلاب در نمین برگزار می‌شود

رحمان زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: جشنواره شعر استانی فجر انقلاب براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرستان نمین برگزار می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌‌های لازم انجام شده است. وی با اشاره به محورهای موضوعی جشنواره افزود: دو بخش برای این جشنواره در نظر گرفته شده […]

رحمان زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: جشنواره شعر استانی فجر انقلاب براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرستان نمین برگزار می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به محورهای موضوعی جشنواره افزود: دو بخش برای این جشنواره در نظر گرفته شده که شامل بخش آزاد و بخش ویژه اعم از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، دفاع مقدس، مدافعان حرم و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اهداف جشنوار را شامل آشنایی نسل جوان با رویکردهای انقلاب اسلامی و بازتاب اهداف انقلاب طی سال‌های گذشته، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری با سازمان‌ها و ادارات مرتبط، تقویت اندیشه انقلابی و اسلامی و استفاده از ظرفیت شعری استان و استعدادیابی و کشف شاعران مستعد در استان اردبیل عنوان کرد.

دبیر نخستین جشنواره شعر استانی فجر انقلاب نمین بیان کرد: این برنامه توسط کانون بسیج هنرمندان شهرستان نمین تدارک دیده شده که پوستر جشنواره نیز در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در دفتر امام جمعه نمین رونمایی شد.

زمانی گفت: این جشنواره که گرامیداشت شهید مدافع حرم علی سیفی علی‌بلاغی بوده تلاش می‌کنیم تا با جلب مشارکت‌های لازم بتوانیم شاهد برگزاری هر چه پرشورتر و گسترده‌تر این جشنواره بوده و زمینه‌ساز ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای والامقام با تکیه بر هنر شعر شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.