ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10002
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش مدافعان حرم و یادواره ۱۷ شهید ورزشکار بهشهری برگزار شد

همایش مدافعان حرم و یادواره ۱۷ شهید ورزشکار بهشهری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد اسماعیل کاظمی از اساتید حوزه و دانشگاه در  سومین همایش مدافعان حرم، یادواره ۱۷ شهید ورزشکار بهشهر و ۴۰ شهید “نقاش محله” که ظهر پنجشنبه در حسینیه قتلگاه بهشهر برگزار شد، گفت: همه ما بر سر سفره امام و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد اسماعیل کاظمی از اساتید حوزه و دانشگاه در  سومین همایش مدافعان حرم، یادواره ۱۷ شهید ورزشکار بهشهر و ۴۰ شهید “نقاش محله” که ظهر پنجشنبه در حسینیه قتلگاه بهشهر برگزار شد، گفت: همه ما بر سر سفره امام و شهد ا نشسته ایم و باید در استمرار راه آنان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شعار “هیهات من الذله” امام حسین(ع) شعار مهم و محوری است که همین شعار موجب حرکت عظیم، بزرگ و بی نظیر اربعین شده است، افزود: مردم ما در اربعین حسینی در عراق همگام با مردم بسیاری از کشورها با اخلاص وارد شدند و باید قدر این خلوص را بدانیم.

کاظمی اظهار کرد: دشمن با ترفندها و برنامه های مختلف برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین وارد شده است و در برخی از موارد هم همگام با ما حرکت می کند تا با شیطنت های مختلف، اخلاص را از ما دور کند که باید مراقب باشیم.

وی گفت:  سیل خروشان مردم در اربعین حسینی و دلدادگی خادمان زائران بیانگر اخلاصی است که برای امام حسین(ع) و یارانش وجود دارد و باید این دلدادگی با تقویت استکبار ستیزی در درون ما تقویت شود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در مسیر امام حسین(ع) بودن با زیاده خواهی ها و مذاکره با استکبار منافات دارد که باید با دقت در این مساله حق از ناحق تشخیص داده شده و سره از ناسره مشخص شود.

کاظمی گفت: ولایتمداری و بصیرت از مسائل مهم در جامعه ما برای مقابله با جنگ نرم دشمن است که بیش از ۱۴۰۰ سال گذشته تاکنون این جنگ نرم دشمن با عناوین مختلف  وجود داشته و دارد و تنها راه مقابله با دشمن بصیرت افزایی و در مسیر ولایت بودن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن