ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100076
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
  • 443 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید مدافع حرم ‌در قزوین تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم ‌در قزوین تشییع شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، پیکر پاک شهید محمدرضایی که در آن سوی مرزهای کشور در منطقه تدمر مفقود الاثر شده بود، پس از چهار سال انتظار خانواده‌اش به میهن عزیزمان بازگشت. شهید محمدرضایی در دوران دفاع مقدس نیز در سال […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، پیکر پاک شهید محمدرضایی که در آن سوی مرزهای کشور در منطقه تدمر مفقود الاثر شده بود، پس از چهار سال انتظار خانواده‌اش به میهن عزیزمان بازگشت.

شهید محمدرضایی در دوران دفاع مقدس نیز در سال 1364 به جبهه اعزام شد و در عملیات والفجر 10 و بیت المقدس 6 هم شرکت کرده و در همان سال به مقام جانبازی نائل شد؛ این شهید بزرگوار همچنین در سال 90 در مقابله با گروهک تروریستی پژاک نیز حضور داشت.

شهید محمدرضایی در سال 1394 در نزدیکی شهر تدمر جان خود را بر کف گرفته و با گروهک منحوس داعش مقابله کرد که پس از اشغال شهر تدمر توسط داعش دیگر اثری از این شهید بزرگوار پیدا نشد.

خوزستان| تشییع شهید مدافع امنیت در دزفول+فیلممراسم تشییع شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شودتشییع شهید مدافع حرم در قم به روایت تصویربا پیگیری‌های سپاه پاسداران و کشف پیکر پاک شهدای تازه پیدا شده با آزمایش DNA شناسایی شده و به استان قزوین منتقل شد.

مردم ولایتمدار قزوین امروز ارادت خود را به شهدا نشان داده و با حضور پر شور خود در حالی که به یاد سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) اشک می‌ریختند پیکر پاک این شهید را در حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار تشییع و با او خداحافظی کردند.

امروز حال همرزمان، دوستان و خانواده این شهید دیدنی بود؛ غمی وصف ناپذیر در چشمان فرزندان و خانواده این شهید موج می‌زد که دل هر کسی را آتش می‌زد؛ امروز فرزندان این شهید اندوه و رنجها و مجاهدت‌های چند دهه پدر خود را فریاد زدند.

پیکر مطهر این شهید در به معراج‌الشهدا منتقل شد تا فردا با عبور از شهرهای اقبالیه و تاکستان به زادگاهش، شهر شال منتقل شده و در آنجا به خاک سپرده شود.

به راستی نگاه کردن در چشمان خانواده‌ شهدا، به ویژه شهیدان مدافع حرم جز حس شرمندگی هیچ چیز دیگری را به دل‌های بیدار و آگاه القا نمی‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن