ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10020
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
  • 253 بازدید
  • ارسال توسط :

رسانه مستندهای اقناعی برای مدافعان حرم بسازد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حبیب عبداللهی، از جانبازان مدافع حرم با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در رابطه با پیام مقاومت مدافعان حرم به جامعه، گفت: این که احساس کنیم فعالیت‌های نیروهای مقاومت اسلامی در سوریه و عراق تنها ریشه در دفاع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حبیب عبداللهی، از جانبازان مدافع حرم با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در رابطه با پیام مقاومت مدافعان حرم به جامعه، گفت: این که احساس کنیم فعالیت‌های نیروهای مقاومت اسلامی در سوریه و عراق تنها ریشه در دفاع مقدس دارد، نادرست است؛ چرا که این مقاومت جریانی پیوسته و مرتبط با قیام سال ۶۱ هجری قمری است و در این راستا تجربیات دفاع مقدس نیز دخیل بوده است.

وی افزود: البته این یک امر طبیعی است که به دلیل معاصر بودن هشت سال دفاع مقدس و فعالیت مدافعان حرم این امر تأثیرگذار باشد. ما در جریان مقاومتی که مدافعان حرم داشته‌اند خان طومان‌های بسیاری داشته‌ایم اما خان طومان به دلیل جریان رسانه‌ای بیشتر در جامعه برجسته شد. در خان طومان ما شاهد مقاومت عمیق که با مظلومیت گره خورده بود، مواجه بودیم و باید آن را در چند مرحله مورد بررسی قرار بدهیم.

این جانباز مدافع حرم با اشاره به فعالیت رسانه در رابطه با نیروهای مقاومت اسلامی، گفت: متأسفانه رسانه نتوانسته است به تبیین کار نیروهای مقاومت در کشور عراق و سوریه بپردازد. نمونه بزرگ مظلومیت مدافعان حرم در راهپیمایی اربعین مشخص است؛ چرا که متأسفانه هنوز مردم نمی‌دانند که برای برقراری امنیت و برگزاری باشکوه این جریان بزرگ اسلامی چه کارهای بزرگی در عراق انجام می‌شود. کم‌کاری رسانه در تولید مستندهای اقناعی موجب شده که نتوانیم به شبهه‌هایی که افراد ناآگاه بیان می‌کنند و دشمنان نیز به آن دامن می‌زنند، پاسخ درستی بدهیم. به عنوان مثال، یکی از این شبهه‌ها آن است که بیان می‌شود که ما به این دلیل در سوریه یا عراق می‌جنگیم که کشور خودمان در امان باشد.

عبداللهی در پایان یادآور شد: رسالت بزرگی بر دوش رسانه است که باید در این زمینه فعالیت‌های بیشتری انجام بدهد. نسل امروز ما نیازمند تحلیل‌های درست و دقیق است تا فریب شبهه‌های دشمنان را نخورد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن