ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100725
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله: سازمان ملل طرف دیگر را به اجرای توافق استکهلم ملزم کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، یک منبع مسئول در وزارت خارجه یمن در صنعاء از سازمان ملل خواست که دولت مستعفی این کشور و ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان را ملزم به اجرای توافقنامه استکهلم کند. وی افزود: طرف دیگر در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، یک منبع مسئول در وزارت خارجه یمن در صنعاء از سازمان ملل خواست که دولت مستعفی این کشور و ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان را ملزم به اجرای توافقنامه استکهلم کند.

وی افزود: طرف دیگر در مسیر اجرای توافقنامه سوئد مانع‌تراشی کرده و با راهنمایی انگلیس خواسته‌هایی خارج از توافق صورت گرفته مطرح می‌کند؛ همان کشور انگلیس که برای ادامه معاملات مشکوک خود با همپیمانان مرتبط با تروریسم و عاملان جنایات جنگی همچنان ملت خود را گمراه می‌کند.

این مقام یمنی در ادامه تأکید کرد: ملت انگلیس باید بداند که دولت کشورشان از خون ملت یمن، قحطی و محاصره ۱۷ میلیون یمنی و با شیوه‌هایی به دور از اصول اخلاقی و ارزش‌های انسانی سودجویی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دولت انگلیس هیچ خدمتی به صلح و امنیت بین‌المللی و همچنین منافع ملت این کشور نمی‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن