ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100950
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
  • 135 بازدید
  • ارسال توسط :
شهداء مایه سربلندی و فخرند

شهداء مایه سربلندی و فخرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردارمحمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهداء است و در این روز برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود. وی افزود: نوجوانان و جوانان ما نیاز به الگو دارند که باید الگو را به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردارمحمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهداء است و در این روز برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی افزود: نوجوانان و جوانان ما نیاز به الگو دارند که باید الگو را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم و قهرمانان واقعی ما شهداء هستند.

حسنی‌سعدی تصریح کرد: باید هر کس در حوزه کاری خود و در حد توان برای تکریم و بزرگداشت شهداء و تجلیل از خانواده آنان تلاش کنند.

سعید کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: بعد از برگزاری نخستین کنگره شهدای استان کرمان در سال ۷۷ کرمان نخستین استانی است که دومین کنگره شهداء را در ابتدای ماه جاری برگزار کرد.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری کنگره ترویج فرهنگ، سیره و اخلاق شهدا در سطح جامعه چه در زندگی افراد و چه ساختار مدیریتی اجتماعی و کاری؛ بود.

کاظمی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف فرمایشات مقام معظم رهبری طی ۲۰ سال گذشته بررسی و ۶ رویکرد احصاء و محور اصلی کار قرار گرفت که همه جوانب زندگی شخصی، اجتماعی و فرهنگی افراد جامعه را پوشش می‌داد.

وی بیان کرد: فعالیت کنگره متوقف نشده و در سال‌های آینده ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن