ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101050
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
  • 154 بازدید
  • ارسال توسط :
امروز ظرفیت حزب‌الله 100 برابر جنگ 33 روزه است

امروز ظرفیت حزب‌الله 100 برابر جنگ 33 روزه است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، سردار عباسعلی فرزندی، مسئول دفتر مکتب و اندیشه دفاعی اسلام در ستاد کل نیروهای مسلح ظهر امروز در یادواره ۳۶۰ شهید گچساران که در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد با اشاره به جایگاه و منزلت شهداءگفت: […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، سردار عباسعلی فرزندی، مسئول دفتر مکتب و اندیشه دفاعی اسلام در ستاد کل نیروهای مسلح ظهر امروز در یادواره ۳۶۰ شهید گچساران که در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد با اشاره به جایگاه و منزلت شهداءگفت: شهید یک ملاقات خصوصی دائمی با خداوند متعال ایجاد کرده است و امروز هر آنچه که داریم از برکات خون شهید است.

وی افزود: در این شهرستان هم جوانانی در ۱۹ آبان ۵۷ در مقابل رژیم طاغوت و برای دفاع از اسلام ایستادگی و مبارزه کردند در حالی که امروز ما وارث بیش از ۲۵۰ هزار شهید والامقام هستیم و  وضعیتی در جهان برای ما خلق کرده‌اند که باید این توفیقات را برای خود یک ذخیره بدانیم.

سردار فرزندی اظهار کرد: امروز اگر در دنیا تحول مهمی ایجاد شده است مربوط به ملت ایران است که افتخار صدها هزار شهید والامقام را دارد و رمز موفقیت یک فرد، یک جامعه و یک امت در این است که مطیع محض ولی خدا باشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز همه دشمنان امت اسلامی با کینه و بغض دشمنی‌شان را به روش های مختلف اعلام می‌کنند و اگر امروز این توفیق را پیدا کرده‌ایم که در مقابل هجمه‌ها و ترفتندهای استکبار با عزت و اقتدار ایستادگی و مقاومت کنیم به برکت خون شهیدان است.

سردار فرزندی در ادامه تصریح کرد: دوستان جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط این عالم بارها اعلام می‌کنند که آنچه را که داریم از ملت بزرگ ایران است و برخی از اندیشمندان و صاحب نظران در دنیا هم معتقدند که تحولات جهانی در چند دهه اخیر مربوط به ایران اسلامی و امت مسلمان ایران است.

وی در ادامه عنوان کرد: دفاع مقدس امتداد نهضت عاشوراست و آثار این حرکت ارزشمند برای تاریخ بشریت است و ما امروز حادثه ای را توصیف می‌کنیم مثل روزی در عاشور اکه امام حسین علیه السلام با یاران اندکشان مقابل دنیای کفر ایستادند و به شهادت رسیدند.

وی افزود: امروز همه ما وظیفه‌ای داریم و نیازمند شناخت وضعیت کشور و پیرامون خود هستیم چرا که باید شرایط بین المللی را هم خوب بشناسیم تا بتوانیم به درستی از آرما‌ن های انقلابمان صیانت کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان خون‌شان را در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب نثار کردند و امروز باید در راه شهیدان به درستی قدم بگذاریم و یک نگاه ارزشی به حرکت انقلاب اسلامی داشته باشیم.

سردار فرزندی در ادامه افزود: عاشورا یک فرهنگ است و ما در حقیقت به عنوان وارثان این حرکت چه وظیفه‌ای داریم و در آینده چه برنامه‌ای خواهیم داشت در حالی که امروز آثار و برکات جانفشانی های شهداء را در تمامی عرصه ها مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: حضرت امام راحل فرمودند که انقلاب ما زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است و حرکت انقلاب اسلامی به سوی تشکیل تمدن بزرگ اسلامی گام برداشته است.

سردار فرزندی با بیان اینکه  شهیدان الگوی‌های دوستی و دشمنی در منطقه و جهان را عوض کرده اند؛ گفت: بیش از  ۸۰ جریان تکفیری و ۱۵۰ هزار نیروی داعشی به جان یک ملت افتادند و در سوریه مدافعان حرم چه جانفشانی‌ها که نکردند.

وی تصریح کرد: شهداء محیط منطقه‌ای و جهانی را به نفع اسلام ناب محمدی(ص) تغییر دادند و در حقیقت معادله قدرت را در دنیا عوض کردند و اگر امروز رئیس جمهور احمق آمریکا می‌گوید که بالای ۷ تریلیون دلار در منطقه خاورمیانه خرج کرده‌اند اما از هراس شبانه و دزدانه وارد منطقه می شوند این همان اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

سردار فرزندی در ادامه افزود: همه دنیا آمدند که بشار اسد برود اما مقاومت اراده کرد که حکومت سوریه بعد از ۸ سال تلاش دشمن بماند، امروز دشمن تلاش می‌کند که حقایق اسلام و جامعه اسلامی را وارونه نشان دهد که همه وظیفه داریم حقایق را درست ارزیابی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز ظرفیت حزب الله بالای صد برابر جنگ ۳۳روزه است و این از برکات خون شهیدان است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امرور دشمنان پس از چهل سال وارد یک جنگ ترکیبی و هوشمند شده اند و تلاش می‌کنند با محوریت جنگ روانی تحرکاتی را در فهم مردم و ملت ما ایجاد کند که باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.

وی در ادامه  خاطرنشان کرد: این شهرستان ۳۶۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است و باید تلاش شود تا ده ها مستند در این زمینه برای نسل جوان و نیز آیندگان ساخته شود چرا که همه موظفیم تا آثار شهداء را برای همیشه زنده نگه داریم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن