ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101132
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
سایه جنگ را سردار سلیمانی‌ها از سر ملت ایران برداشتند نه برجام!/ نباید بخاطر توزیع گوشت با آبرو و عزت مردم بازی شود

سایه جنگ را سردار سلیمانی‌ها از سر ملت ایران برداشتند نه برجام!/ نباید بخاطر توزیع گوشت با آبرو و عزت مردم بازی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، نماز باشکوه عبادی سیاسی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد و در خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی بر بسیج همه مردم و مسئولان برای مقابله با دشمن، اعطای نشان ذوالفقار به سردار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، نماز باشکوه عبادی سیاسی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد و در خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی بر بسیج همه مردم و مسئولان برای مقابله با دشمن، اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی و تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت اشاره شد.

 

خطیب جمعه خلیل آباد:

اعطای نشان ذوالفقار به سرادر سلیمانی نشان دهنده رضایت ولی فقیه زمان بود

 

حجت الاسلام علی ناهیدی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا با اعطا نشان ذوالفقار به سردار حاج قاسم سلیمانی از یکی از جهادگران راه خدا تقدیر کردند.

وی همچنین این نشان را نشانه ای از رضایت ولی فقیه زمان دانست و خاطرنشان کرد: نشان ذوالفقار نشانه ای از تقدیر فرمانده از سربازی بود که نابودی داعش را ماه ها پیش در نامه ای اعلام داشت و نشانه ای از تقدیر مردم مسلمان ایران، سوریه، عراق، فلسطین، لبنان، پاکستان و سایر کشورهای اسلامی که هر کدام به نوعی در سالیان اخیر طعم تلخ نا امنی و شرارت ناشی از گروه های متجاوز و تروریست ها را چشیده بودند و امروز نیز قدر امنیت و امنیت آفرینان را به خوبی درک می کنند.

خطیب جمعه خلیل آباد ادامه داد: این نشان، نشانه ای است از پاسداشت رزمندگان سپاه قدس ایران، قهرمانان حزب الله لبنان، دلیرمردان سپاه فاطمیون افغان، دلاورمردان حشد الشعبی عراق و سوریه و… که سالها در برابر گروه های تکفیری ایستادگی و مقاومت کردند.

 

استقبال مقامات عراقی از رئیس جمهور نشان دهنده عمق روابط صمیمانه دو کشور بود

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران به عراق در هفته ای که گذشت، تصریح کرد: رئیس جمهور ایران بر اساس دعوت رسمی دولت عراق مهمان عراقی ها بودند و این سفر سه روز به طول انجامید و استقبال گرم عراق از رئیس جمهور کشورمان نشان دهنده عمق روابط صمیمانه دو کشور است.

ناهیدی با بیان اینکه این اولین سفر رئیس جمهور ایران بعد از انقلاب به عراق بود که توافقات خوبی در زمینه های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری و… بدست آمد، اذعان کرد: توافق در خصوص اروندرود، روادید برای تجار، ویزای رایگان برای مسافران، یادداشت های تفاهم در زمینه های نفت، تجارت، حمل نقل ریلی، بهداشت و… حاصل شد.

 

ضروت آگاه سازی و روشنگری مردم برای کاهش تلفات ایام نوروز و چهارشنبه سوری

وی در ادامه با اشاره به عید نوروز و چهارشنبه سوری، عنوان کرد: با همه تلاش ها، تذکرات و هشدارهایی که از سوی نهادها و سازمان های مختلف انجام می شود متاسفانه در ایام چهارشنبه سوری و همچنین تصادفات عید نوروز مجروحان و تلفات زیادی داریم.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه آگاه سازی و روشنگری عمومی مردم باید صورت گیرد تا تلفات این ایام کاهش پیدا کند، تشریح کرد: تصادفات هزینه های زیاد مادی و روحی دارد و مرگ یک نفر می تواند یک خانواده را داغدار کند؛ در سال گذشته بیش از هزار نفر در تصادفات جان خود را از دست داده اند.

 

امام جمعه رشتخوار:

اعطای نشان ذوالفقار، تقدیر از سربازیست که با ایمان و عملش نابودی داعش را رقم زد

 

 حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابیطالب شهر رشتخوار با تبریک پیشاپیش اعیاد پیش رو، در رابطه با موضوع مهم و اهمیت دار صرفه جویی در مصرف آب گفت: اسراف یکی از گناهان کبیره است، با توجه به خشکسالی و کمبود آب کشاورزان در مصرف آب کشاورزی و روش‌های آبیاری مزارع دقت بیشتری داشته باشند، و همچنین شهروندان نیز با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و خانه تکانی در جهت مصرف صحیح آب دقت کافی را داشته باشند.

امام جمعه رشتخوار همچنین در ادامه با اشاره به قرار گرفتن از در آستانه سال جدید و کمک به نیازمندان و محرومین، افزود: ایجاد طرح سبد مهربانی توسط جوانان عزیز در سطح شهر و شهرستان کار بسیار خوبی بود، که در حال انجام است، و این موضوع همکاری کسانی که توانایی کمک را دارند، می‌طلبد.

 حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه با اشاره به پرونده نازنین زاغری و حمایت های غرب وی گفت: نازنین زاغری دارای هویت دو تابعیتی است، که با عضویت در شبکه های بیگانه با فعالیت در عرصه جنگ نرم بر علیه نظام جمهوری اسلامی نقش آفرینی میکرده است.

 امام جمعه شهرستان رشتخوار در پایان همچنین در رابطه با دریافت نشان ذوالفقار توسط سردار سلیمانی از رهبر معظم انقلاب، گفت: اعطای نشان ذوالفقار نشان از رضایت ولایت فقیه از سرباز خود و نشان از رضایت خداوند متعال از ایشان داشت، این نشان نشان دهنده تقدیری است، از سربازی که با ایمان و عملش نابودی داعش را رقم زد، و در واقع این نشان تقدیری است توسط خانواده های معظم شهدا، مردم کشورهای ایران، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان و تمام مردم جهان در جهت نابودی داعش است.

 

 

امام جمعه سبزوار:

شورای شهر با به کار بردن الفاط رکیک در جلسه آبروی شهر را خدشه دار کردند

 

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار با بیان اینکه سبزوار شهر تقوا و معنویت است که فحاشی در فرهنگ مردمش جایی ندارد اظهار داشت مایه تاسف است در شورای شهر برخی اعضای شورا سخنانی رکیک بزنند که با انتشار در فضای مجازی به آبروی شهر خدشه وارد شود.

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به وضعیت معیشتی مردم تصریح کرد: دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی، اتاق جنگ اقتصادی تشکیل داده و باید در برابر این مکر و توطئه دشمن بسیج عمومی مسئولان و مردم شکل گرفته بگیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سال نو تصریح کرد: خیران و افرادی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار هستند شادیها را تقسیم کنند و در شرایطی که قدرت خرید محرومان کاهش یافته به یاری آنها بشتابند.

 امام جمعه سبزوار به سفر استاندار به شهرستان اشاره کرد وافزود: تفاهم نامه های خوبی با حضور معین های اقتصاد به امضا رسید که نوید بخش توسعه و رونق اقتصادی در سطح شهرستان و استان است.

 

 

امام جمعه نیشابور: 

دشمنی آمریکا با ملت ایران یک فرصت است/ نباید بخاطر توزیع گوشت با آبرو و عزت مردم بازی شود

 

حجت السلام سید قاسم یعقوبی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه نیشابور اظهار کرد: امیدوارم با شرکت در میلاد امام جواد ائمه (ع) و دید و بازدید های نوروز به خدا نزدیک تر شویم و نباید نوروز وسیله ای برای آلودگی مان  شود و کلید تقوا درهای بسته را برای ما باز می کند.

وی افزود: انشالله سال آینده پیروزی های بیشتر نصیب کشورمان شود ، نباید از سختی ها هراس داشته باشیم و ما اگر راه خدا و تقوا را پیش بگیریم ، خداوند پیروزی را نصیب ما خواهند کرد.

امام جمعه نیشابور دشمنی آمریکا را با ملت ایران را بعنوان یک فرصت دانست و ابراز کرد: انشالله با پشتوانه یاری خدا و حضور مردم همیشه در صحنه مشت محکمی بر دهان دشمن خواهیم زد.

وی ادامه داد: دشمنان ما امروز با تمام امکانات و تجهیزات شان، جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشور ما بوجود آورد اند و دشمنی آمریکا با ملت ایران باید به فرصت تبدیل شود.

یعقوبی با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به عراق بیان کرد: سفر رئیس جمهور ایران به عراق و استقبال مردم و مسئولین عزاق از وی این پیام را به ما می دهد که دست خدا با ما است. باید سفر رئیس جمهور آمریکا به عراق و سفر رئیس جمهور ایران به عراق را با یکدیگر مقایسه شود.

وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه «سخت ترین شکست آمریکا توسط مردم ایران خواهد بود» افزود: سپاه پاسداران بزرگترین مانور پهپادی دنیا را در خلیج فارس برگزار کردند و هیچ ارتشی در دنیا تاکنون رزمایش پهپاد نداشته است.

امام جمعه نیشابور با اشاره به  توزیع ضعیف کالاهای اساسی در شهرستان گفت: شبکه توزیع کالاهای اساسی مان مشکل دارد ، تمام مسئولین می گویند مشکل داریم پس چه کسی باید این مشکل را رفع کند؟ ، مسئولین باید سیستم توزیع کالاهای اساسی خوبی تعریف کنند.

وی گفت: ۱۰ تن گوشت در نیشابور توزیع می خواست بشود در صورتی که مصرف گوشت مردم نیشابور بیش از ۱۰ تن است و نباید بخاطر توزیع گوشت با آبرو و عزت مردم بازی شود.

 

 

امام‌جمعه سرخس: 

اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت بود/ سایه جنگ را سردار سلیمانی‌ها از سر ملت ایران برداشتند نه برجام!/ مخارج اموات صرف امور خیر شود

 

 آخرین نماز جمعه سرخس در سال ۱۳۹۷ به امامت حجت‌الاسلام محمد بختیاری امام‌جمعه شهرستان سرخس برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال ۹۷ سرخس با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار به سردار سپاه اسلام، سردار قاسم سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: خوشا به حال سربازی که فرمانده اش که نائب امام زمان (عج) است برای او دعا می‌کند.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی در حقیقت تجلیل مقام معظم رهبری از رزمندگان سپاه قدس، دلیرمردان حشدالشعبی، حزب‌الله لبنان، تیپ فاطمیون و زینبیون و جبهه مقاومت بود.

 

وی با تأکید بر اینکه این سردار سلیمانی‌ها بودند که سایه جنگ را از سر ملت ایران دور کردند، نه برجام تصریح کرد: اگر مقاومت جانانه رزمندگان جبهه مقاومت و سردار سلیمانی‌ها نبود، معلوم نیست امروز چه وضعیتی در کشور داشتیم؛ این رزمندگان اسلام بودند که در برابر داعشی ها جانشان را بر کف دست گذاشتند تا عزت و عظمت کشور را حفظ کنند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به انتصاب شایسته آیت‌الله رئیسی به ریاست دستگاه قضایی کشور بیان کرد: فصل محوری در همه تحولات قضایی کشور باید مردمی بودن، انقلابی بودن و مبارزه با فساد باشد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: از الزامات مردمی بودن دستگاه قضایی کشور این است که مردم احساس کنند که دادگاه به داد آن‌ها را می‌گیرد.

 

امام‌جمعه سرخس تکریم ارباب‌رجوع و محبت به مردم را از دیگر الزامات مردمی بودن دستگاه قضایی کشور برشمرد و اظهار داشت: کارها در دستگاه قضایی کشور بایستی به انقلابیون و به کسانی که با مردم مأنوس هستند و به آن‌ها محبت می‌کنند سپرده شود.

 

وی برخورد قاطع با دانه‌درشت‌ها، مفسدان اقتصادی و صاحبان ثروت و قدرت را الزامات دیگر مردمی بودن دستگاه قضایی دانست و عنوان کرد: دستگاه قضایی کشور با کسانی که امروز با قاچاق کالا و بر هم زدن بازار، معیشت مردم را زیر سؤال می‌برند باید با شدت و قاطعیت برخورد کند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تأکید بر کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید تصریح کرد: همه مردم باید دست‌به‌دست هم بدهند تا سفره نیازمندان در آستانه سال جدید خالی نماند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس بابیان اینکه در اسلام چیزی به نام مخارج هفتم و چهلم برای اموات نداریم، گفت: مردم شریف شهرستان سرخس همکاری و همیاری کنند تا مخارج سنگین که برای اموات هزینه می‌شود، صرف نیازمندان و امور خیر شود.

 

 

امام جمعه درگز:

سفر رئیس جمهور به عراق مایه عزت نظام و عصبانیت آمریکاست

 

 حجت الاسلام محمدحسین ایروانی، امام جمعه درگز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی اظهار کرد: شما را به رعایت تقوای خدایی دعوت می کنم که همه چیز را در اختیار شما قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن عید باستانی نوروز عنوان کرد: نگاه اسلام به اعیاد، چه ملی و چه مذهبی، دستیابی به لذت و شادی حلال است؛ لذا مطابق فرمایش ائمه معصومین (ع) عید واقعی برای انسان مومن روزی است که در آن مرتکب خطا و گناه نشده باشد و هیچ نوروزی نمی آید مگر آنکه که ما در آن توقع ظهور مهدی (عج) را داشته باشیم.

امام جمعه درگز ضمن تبریک پیشاپیش ولادت امام جواد (ع) گفت: جوادالائمه (ع) مولودی است که برای شیعه مبارک تر از او به دنیا نیامده است؛ امام جواد (ع) بهترین الگوی دینی و الهی جوان گرایی است چرا که در سنین نوجوانی به امامت رسید و بهترین شیوه حکومت داری را ارائه کرد.

حجت الاسلام ایروانی سفر رئیس جمهور به عراق را مایه عزت نظام و عصبانیت آمریکا دانست و تبیین کرد: سفر رئیس جمهور به کشور عراق، نشان داد نگاه جمهوری اسلامی نه به آمریکا و اروپا بلکه به کشورهای همسایه است، چرا که ظرفیت های بسیار زیاد اقتصادی و فرهنگی در کشورهای همسایه وجود داشته و موجب خنثی سازی تحریم ها می شود.

وی تاکید کرد: مبارزه جدی با فساد و کوتاه کردن دست دانه درشت ها از بیت المال، از جمله اساسی ترین وظایف قوه قضائیه است که انتظار داریم رئیس جدید این قوه، به خوبی از پس این مسئولیت خطیر برآید.

امام جمعه درگز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان اظهار کرد: احزاب فعال داخل کشور باید در برخورد با حوادث، به جای محکوم کردن یکدیگر، متحد شده و از دوگانگی پرهیز کنند؛ قطعا دشمن اصلی ملت و دولت ما آمریکاست و باید ضمن رعایت مرزبندی با او، تمام فریادهای خود را بر سر استکبار جهانی بکشیم.

حجت الاسلام ایروانی در پایان با تاکید بر بسیج حداکثری ملت در برابر دشمنان خاطر نشان کرد: اگر برنامه ریزی داشته و در راه اهداف خود ثابت قدم باشیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست را به امریکا تحمیل خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن