ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10133
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور مدافعین حرم در سوریه برای حراست از حرمین شریفین  یک استکبار ستیزی جهانی است

حضور مدافعین حرم در سوریه برای حراست از حرمین شریفین یک استکبار ستیزی جهانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک؛ با اشاره به اینکه  مبارزه با کفر و نرفتن زیر بار ظلم یک استکبار ستیزی است، گفت: افرادی که دم از سازش، کرنش و انفعال در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک؛ با اشاره به اینکه  مبارزه با کفر و نرفتن زیر بار ظلم یک استکبار ستیزی است، گفت: افرادی که دم از سازش، کرنش و انفعال در برابر آمریکا می‌زنند باید بدانند که استقلال با وابستگی قابل جمع نیست.

وی با بیان اینکه برخی حرکت‌ها و تلاش‌های خطرناک در کشور می‌خواهند به اذهان عمومی دو اشتباه بزرگ را تلقین کنند، اضافه کرد: نخستین القا این است که ایستادگی امام خمینی (ره) در برابر امریکا از روی تعصب و لجبازی بوده یعنی این حرف امام منطق نداشت که نشانه بی‌شرمی مدعیان است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه باید اول معنی صحیح استکبار را تفهیم کنیم، مطرح کرد: امروز نماد استکبار جهانی آمریکا است که زمینه ظهور تروریست جهانی را مهیا کرد و همواره از عوامل تروریستی حمایت می‌کند.

امام جمعه آبیک، با تأکید بر اینکه نمونه بارز آن داعش است، یادآور شد: شیطان مستکبر است و چهره پلید و شوم آمریکا که امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ در جهان نامید همواره باید در بین مردم ایران یادآور شود.

این مسؤول اضافه کرد: پس مبارزه با آمریکا و هم پیمانانش که خون مظلومان را در سرتاسر جهان بی‌گناه به زمین می‌ریزند. یک استکبار ستیزی جهانی است. مستکبر کسی است که بر قانون شکنی اصرار دارد.

وی با بیان اینکه سازش، کرنش و انفعال در برابر آمریکا نسخه وابسته‌ها، از نفس‌افتاده‌ها و دنیاطلب‌ها است که طبق منطق قرآن کریم، چنین افرادی سقوط کرده و پَست شده‌اند، تصریح کرد: امروز دانش‌آموزان ما بدرستی چهره استکباران جهانی را شناخته‌اند و بارها و بارها با حضور در تمامی میادین پوزه مستکبران را به خاک مالیدند.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: زمزمه‌هایی مبنی بر افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در کشور به گوش می‌رسد که باید گفت مرکز باجگیری به غربی‌ها و جاسوس‌خانه خواهد بود. 

وی با اشاره به سایر جنایت‌های آمریکایی‌ها نسبت به ملت شریف ایران عنوان کرد: حمله به هواپیمای مسافری در خلیج فارس با به شهادت رسیدن ۲۹۰ مسافر که کودکان نیز در این بین بودند که فرمانده ناو آمریکا که منجر به این حمله ضدبشری و جنایت شده بود مدال افتخار دادند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مسؤولان و دولتمردان باید نسبت به استکبار ایستادگی کنند، اضافه کرد: اینها استکبار هستند و حاضر به عذرخواهی نشدند. اینها نشانه‌های مستکبر است و آمریکا از بارزترین نمونه‌های مستکبرین است.

این مسؤول با اشاره به اینکه انتخاب رئیس‌جمهور در لبنان پس از دو سال که عربستان ممانعت می‌کرد تا همچنان این کشور بدون رئیس‌جمهور بماند و خوشبختانه این انتخاب یک پیروزی برای حزب الله لبنان بود، ادامه داد: این عمل در لبنان عصبانبت عربستان را در پی داشته است.

امام جمعه آبیک در پایان تصریح کرد: امروز استکبار ستیزی در خون جوانان ایران اسلامی جریان دارد. حضور مدافعین حرم در سوریه برای حراست از حرمین شریفین و اماکن مذهبی یک استکبار ستیزی جهانی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن