ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101895
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
غارت میدان‌های نفتی جنوب یمن به‌دست نیرو‌های اماراتی

غارت میدان‌های نفتی جنوب یمن به‌دست نیرو‌های اماراتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، منابع محلی فاش کردند نیرو‌های اماراتی کنترل میدان‌های نفتی در استان‌های مارب، شبوه و حضرموت در جنوب یمن را در دست گرفته اند و ده درصد از نفت استخراج‌شده از این میدان‌ها را […]

غارت میدان‌های نفتی جنوب یمن به‌دست نیرو‌های اماراتیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، منابع محلی فاش کردند نیرو‌های اماراتی کنترل میدان‌های نفتی در استان‌های مارب، شبوه و حضرموت در جنوب یمن را در دست گرفته اند و ده درصد از نفت استخراج‌شده از این میدان‌ها را برای خود بر می‌دارند.

نیرو‌های اماراتی به بهانه تامین حفاظت از این میدان‌های نفتی، حدود ده درصد از تولید این میدان‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

حمله ائتلاف به سرکردگی عربستان به یمن، در چهار سال گذشته باعث شده است این کشور بیش از صد و بیست میلیون بشکه نفت خود را از دست بدهد. زیان یمن از کاهش تولید نفت در این مدت، بیست و پنج میلیارد دلار برآورد می‌شود.

در پی حمله ائتلاف متجاوز سعودی به یمن، چهل شرکت فعال در بخش نفت این کشور فعالیت خود را متوقف کردند و پانزده هزار نفر از کارگران این شرکت‌ها شغل خود را از دست دادند. ائتلاف سعودی، پالایشگاه نفت عدن در جنوب یمن را که نیاز داخلی این کشور به مشتقات نفتی را تامین می‌کرد، تعطیل کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن