ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101996
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

حزب‌الله: مواضع اتحادیه عرب متناقض بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش حزب‌الله لبنان مواضع اتحادیه عرب در خصوص نحوه مقابله با تهدید‌ها علیه سرزمین‌های عربی و اسلامی را متناقض خواند. این جنبش شامگاه دوشنبه (۱۲ فروردین) در بیانیه‌ای به نشست دیروز سران اتحادیه عرب و بیانیه پایانی آن که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش حزب‌الله لبنان مواضع اتحادیه عرب در خصوص نحوه مقابله با تهدید‌ها علیه سرزمین‌های عربی و اسلامی را متناقض خواند.

این جنبش شامگاه دوشنبه (۱۲ فروردین) در بیانیه‌ای به نشست دیروز سران اتحادیه عرب و بیانیه پایانی آن که به میزبانی تونس برگزار شد، واکنش نشان داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: «تصمیم‌های سران اتحادیه عرب در مقایسه با اهمیت مرحله‌ای که امت [عرب] در حال گذار از آن است، بسیار ناچیز بود و فراتر از سطح تعامل با تصمیمات آمریکا در خصوص یهودی‌سازی قدس و جولان نرفت».

حزب‌الله لبنان تأکید کرد: «مواضع اتحادیه عرب تناقض بزرگی را نشان داد. در حالی که رهبران کشورهای عربی بر حق عرب‌ها در بازگرداندن قدس و جولان اشغالی تأکید کردند، می‌بینیم که بسیاری از آن‌ها برای برداشتن گام‌های بیشتر جهت عادی‌سازی روابط با دشمن [صهیونیست] هروله‌کنان می‌روند. حتی برخی از آن‌ها خویشتن را سرزنش می‌کنند که چرا از مدت‌ها پیش آغوش خود را برای رژیم اسرائیل نگشوده‌اند».

حزب‌الله همچنین از مواضع ملی و قومی «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان در اجلاس دیروز اتحادیه عرب در رابطه با لبنان، فلسطین و جولان اشغالی سوریه تقدیر و تشکر کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه همچنین از مواضع جنبش ملی در تونس در حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین و ضرورت بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و همبستگی آن‌ها با  ملت مظلوم یمن تقدیر کرده است.

حزب‌الله همچنین مقاومت مردم فلسطین و حضور آن‌ها در راهپیمایی‌های حق بازگشت و راهپیمایی روز زمین (یوم الارض) به رغم همه توطئه‌ها، جنگ‌ها و محاصره را ستود.

سی‌اُمین اجلاس سران اتحادیه عرب دیروز یکشنبه به میزبانی تونس برگزار شد. اتحادیه عرب در مقابل اقدام اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در به‌رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی سوریه، تنها به محکومیت این اقدام اکتفا کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن