ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102024
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۶:۰۳
  • 209 بازدید
  • ارسال توسط :

چگونه در شرایط بحرانی آب آشامیدنی سالم تهیه کنیم؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید تهیه مواد غذایی و آب آشامیدنی سالم در شرایط اضطرار و بحرانی از جمله دغدغه‌هایی باشد که افراد در دسترسی به آن با مشکل روبرو شوند. این روزها که برخی از استان‌ها و […]

چگونه در شرایط بحرانی آب آشامیدنی سالم تهیه کنیم؟ +اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید تهیه مواد غذایی و آب آشامیدنی سالم در شرایط اضطرار و بحرانی از جمله دغدغه‌هایی باشد که افراد در دسترسی به آن با مشکل روبرو شوند. این روزها که برخی از استان‌ها و روستاهای کشورمان درگیر مساله سیل بوده و آب آشامیدنی سالم از دسترس‌شان خارج است، قصد داریم در قالب یک اینفوگرافیک نحوه تهیه آب سالم را آموزش دهیم.

در این روش به برخی نکات ساده و مهم اشاره شده که لازم است همه افراد نسبت به آن  آشنایی کامل داشته تا از بروز هرگونه بیماری احتمالی در امان بمانند.تنها کافی است افراد آب مصرفی را در این شرایط به مدت سه دقیقه بجوشانند و یا پیش از مصرف با چکاندن چند قطره آبلیمو آن را پاکسازی کنند که لازم است بسته به میزان آلودگی و شوری آب غلظت آبلیمو آن را افزایش دهند.

دراینفوگرافی زیر می‌توانید نکات لازم را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید.

چگونه در شرایط بحرانی آب آشامیدنی سالم تهیه کنیم؟ +اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن