ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102432
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
  • 222 بازدید
  • ارسال توسط :

«ائتلاف سعودی در جنگ یمن از تسلیحات فرانسوی استفاده می‌کند»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سلاح‌های فرانسوی از جمله تانک‌های Leclerc، جنگنده‌های نوع 9-2000 Mirage ، هلی‌کوپترها و خودروهای زرهی در جنگ یمن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس گزارش موثق اداره اطلاعات ارتش فرانسه که در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شده است، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سلاح‌های فرانسوی از جمله تانک‌های Leclerc، جنگنده‌های نوع 9-2000 Mirage ، هلی‌کوپترها و خودروهای زرهی در جنگ یمن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش موثق اداره اطلاعات ارتش فرانسه که در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شده است، نیروهای مسلح سعودی ۴۸ خمپاره‌انداز سزار ساخت فرانسه در مرز یمن مستقر کرده‌اند. این خمپاره‌اندازها توسط کارخانه Nexer ساخته شده که به طور کامل به دولت فرانسه وابسته است.

ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه و امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری این کشور در نشست شورای دفاعی در سوم اکتبر این گزارش را دیده و مورد بررسی قرار داده‌اند.

قرارداد جدید تسلیحاتی میان کارخانه Nexer و عربستان سعودی در دسامبر ۲۰۱۸ به امضا رسیده است.

فرانسه و انگلیس تلاش می‌کنند که آلمان را راضی کنند تا ممنوعیت فروش تسلیحات به عربستان سعودی را لغو کند اما برلین ماه گذشته میلادی این تحریم‌ها را تمدید کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن