ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102699
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۳:۵۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
پمپئو تلفنی با هانت درباره یمن و لیبی گفتگو کرد

پمپئو تلفنی با هانت درباره یمن و لیبی گفتگو کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه این کشور، تلفنی با جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس، درباره اولویت‌های جهانی از جمله حل و فصل مناقشه در لیبی و یمن و تضمین امنیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه این کشور، تلفنی با جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس، درباره اولویت‌های جهانی از جمله حل و فصل مناقشه در لیبی و یمن و تضمین امنیت زیرساخت‌های مهم و حیاتی از جمله فناوری ۵ جی گفتگو کرد.

پمپئو و هانت درخصوص لیبی بر تعهدشان به ادامه تلاش‌های دیپلماتیک به منظور توقف تحرکات کنونی در این کشور و بازگشت به فرایند سیاسی تاکید کردند.

دو طرف همچنین درباره یمن بر حمایت از تلاش‌های مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل متحد تاکید و اعلام کردند طرف‌ها باید به تعهداتشان در سوئد به شکلی مناسب عمل کرده تا امکان پیشرفت فرایند سیاسی در این کشور مهیا شود.

وزرای خارجه آمریکا و انگلیس همچنین بر تعهد به تقویت رابطه ویژه دو کشور و همکاری در مواجهه با چالش‌های مهم جهانی تاکید کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن