ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10282
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری سوگواره شعر عاشورایی در گلپایگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله مهدور  در جلسه شورای شهرستان بیان داشت: روز پنج شنبه نخستین سوگواره سراسری شعر عاشورایی با محوریت ایثار و شهادت و تجلیل از دو خانواده شهدای مدافع حرم در تالار اندیشه گلپایگان برگزار خواهد شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله مهدور  در جلسه شورای شهرستان بیان داشت: روز پنج شنبه نخستین سوگواره سراسری شعر عاشورایی با محوریت ایثار و شهادت و تجلیل از دو خانواده شهدای مدافع حرم در تالار اندیشه گلپایگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت شعرای شیعه و اهل تسنن در این مراسم گفت:۲۵۰ اثر از ۱۴ استان کشور و از شعرای بنام و بزرگی به دبیرخانه این مراسم ارسال شده است و پس از بررسی و داوری توسط کارشناس از آثار برتر تقدیر خواهد شد.

 مهدور با اشاره به برگزاری شعر عاشورایی  بیان داشت: برگزاری شعر عاشورایی یکی از ماندگارترین مراسمات در حوزه ادب و فرهنگ در گلپایگان خواهد بود و شعرای زیادی از سراسر کشور در این سوگواره شرکت می کنند و هر کدام حرفی برای گفتن دارند و امیدواریم بتوانیم شعر آئینی و ادبیات ناب عاشورایی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است را در این مراسم ترویج دهیم.

وی در ادامه گفت: در مراسم شعر عاشورایی حجت الاسلام دکتر ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان و معاونین ایشان از میهمانان ویژه هستند و همچنین حجت الاسلام قبادی رئیس اداره بازرسی سازمان و مشاور مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دکتر کوروش محمدی رئیس انجمن آسیب شناسی ایران از جمله میهمانان این برنامه می باشند.

 مسئول انجمن ادبی فانوس در پایان اظهار داشت: در سال های اخیر به دلیل وجود گروه های تکفیری داعش، منطقه و جهان دچار آسیب شده و هر لحظه خبرهای ناخوشایندی می رسد که یکی از مردان سرزمین اهورایی در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیده است و در این روز در خدمت خانواده های شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی از خمینی شهر و خانواده شهید علی اکبرعلوی شهید مدافع حرم از قم که قطعاً تبرک برنامه هستند خواهیم بود که امید است استقبال خوبی در این زمینه صورت گیرد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن