ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102954
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش الحوثی به اظهارات وزیر خارجه آمریکا

واکنش الحوثی به اظهارات وزیر خارجه آمریکا

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت که اظهارات مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره صلح در یمن گمراه کننده است. وی افزود: پامپئو نماینده سیاست دولت آمریکا […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت که اظهارات مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره صلح در یمن گمراه کننده است.

وی افزود: پامپئو نماینده سیاست دولت آمریکا که قانون کنگره برای توقف حمایت از ائتلاف عربی علیه یمن را رد کرده است به شمار می رود و هرگونه اظهار نظری از سوی او خدمت به مخالفان توقف تجاوز علیه یمن به شمار می رود تا از این طریق پول‌های کشورهای عربی خلیج فارس به خزانه آمریکا سرازیر شود.

الحوثی اظهار داشت: اظهارات پامپئو نشان می دهد که نشست چهارجانبه آمریکا، انگلیس، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در لندن برای تشدید تجاوز به یمن بود نه برای صلح و دیدار نماینده سازمان ملل با جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس نمایشی بود.

وزیر خارجه امریکا روز دوشنبه در مصاحبه با پایگاه خبری هیل از اقدامات کاخ سفید در حمایت از ائتلاف سعودی در جنگ یمن دفاع کرد.

الحوثی: وتوی ترامپ نشان داد که واشنگتن حامی تروریسم است

پامیئو در خصوص دلایل حمایت آمریکا از ائتلاف سعودی در جنگ یمن مدعی شد: «حوثی‌ها طی حملات موشکی خود فرودگاه  بین‌المللی ملک خالد ریاض را نیز هدف قرار داده‌اند. هواپیماهایی که از این فرودگاه پرواز می‌کنند، در معرض خطر قرار دارند و دولت آمریکا وظیفه دارد از شهروندان خود دفاع کند. ما از سعودی‌ها حمایت می‌کنیم زیرا آنها برای مهار این موشک‌های خطرناک تلاش می‌کنند و این کاملاً در راستای منافع ملی آمریکاست.»

کنگره آمریکا چندی پیش با تصویب قطعنامه‌ای از دولت ترامپ خواست به حمایت خود از ائتلاف سعودی در جنگ یمن خاتمه دهد اما ترامپ بلافاصله این قطعنامه را وتو کرد و نشان داد که برای حمایت از سعودی‌ها در جنگ یمن کاملاً مصمم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن