ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103077
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
دلاوری مدافعان حرم افغانستانی حیرت‌انگیز است

دلاوری مدافعان حرم افغانستانی حیرت‌انگیز است

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد. وی پس از بازدید از بخش ناشران عمومی در جریان آخرین کتاب‌های منتشر شده در حوزه […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

وی پس از بازدید از بخش ناشران عمومی در جریان آخرین کتاب‌های منتشر شده در حوزه ادبیات دفاع مقدس و مقاومت قرار گرفت. 

حداد عادل سپس در گفت‌وگو با خبرنگارتسنیم با اشاره به همبستگی ایران و افغانستان اظهار داشت: ایران و افغانستان همواره دارای روابط خوب و برادرانه بوده‌اند که در دوران انقلاب اسلامی به اوج رسیده است.

وی به حضور رزمندگان افغانی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم افغانستان همواره ایرانی‌ها را برادر خود می‌دانند و در جریان دفاع مقدس نیز این رویکرد وجود داشته است. 

رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی به دلاوری‌های رزمندان مدافع حرم افغانستانی در لشکر فاطمیون اشاره کرد و افزود: پسر من در سفری به کشور سوریه با رزمندگان مدافع حرم افغانستانی دیدار کرده بود. شجاعت‌، دلاوری، ایمان و صلابتی از این رزمندگان شنیده‌ام که انسان را متحیر می‌کند.

حداد عادل بر نگارش خاطرات رزمندگان لشکر فاطمیون تاکید کرد و ادامه داد: حتماً لازم است شجاعت رزمندگان فاطمیون در سوریه و عراق برای دفاع از حرم به نگارش در آید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن