ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103197
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
افشاگری سردار سلیمانی در مورد سازمان سیا+ فیلم

افشاگری سردار سلیمانی در مورد سازمان سیا+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس درباره احتمال جنگ آمریکا با ایران سخن گفت و با بیان ترس دشمن از قدرت ملت ایران به افشاگری در مورد پشت پرده‌های سازمان سیا(CIA) پرداخت. سردار […]

آمریکا می‌داند همه منافعش در جنگ با ایران در خطر خواهد افتاد +فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس درباره احتمال جنگ آمریکا با ایران سخن گفت و با بیان ترس دشمن از قدرت ملت ایران به افشاگری در مورد پشت پرده‌های سازمان سیا(CIA) پرداخت.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی با اقتدا به حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، خود و همه نیروهای مسلح کشور را آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمن دانست. او در یک از سخنرانی‌هایش خطاب به سیاست مدران و مزدوران آمریکایی در منطقه گفت: «ما شبی را نمی‌خوابیم مگر به دشمن فکر کنیم»

فرمانده سپاه قدس ضمن پرده برداری از سیاست‌های پشت پرده سازمان سیا، گفت: «سازمان‌های امنیتی آمریکا به ترامپ گفته‌اند هرگونه جنگ نظامی با ایران خطرناک و نابود کننده است و ما را به جنگ بی پایانی می‌کشاند و همه منافع ما را به خطر می‌اندازد. مردم ما نباید بدون شناخت از دشمن از آن بترسند و قدرت نظامی آن‌ها را بزرگ کنند.»

در ادامه فیلمی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب و سرلشکر قاسم سلیمانی را در مورد توطئه‌های دشمن مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: سخنان جالب و منتشر نشده سردار سلیمانی درباره امام زمان (عج) +فیلم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن