ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103444
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
  • 250 بازدید
  • ارسال توسط :

اسپوتنیک: انصارالله یمن از سه بندر اصلی خارج می شود

العالم-یمن اسپوتنیک افزود: این مقام بلندپایه در گفت وگو با خبرگزاری رویترز خاطرنشان کرد که خروج انصار الله از این بنادر باعث تقویت نقش سازمان ملل در کمک به سازمان بنادر دریای سرخ برای اداره بنادر یمن خواهد شد. دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله در مذاکرات صلحی که دسامبر سال گذشته (آذر 97) در […]

العالم-یمن

اسپوتنیک افزود: این مقام بلندپایه در گفت وگو با خبرگزاری رویترز خاطرنشان کرد که خروج انصار الله از این بنادر باعث تقویت نقش سازمان ملل در کمک به سازمان بنادر دریای سرخ برای اداره بنادر یمن خواهد شد.

دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله در مذاکرات صلحی که دسامبر سال گذشته (آذر 97) در استکهلم پایتخت سوئد انجام شد به توافق هایی در باره استان های ساحلی الحدیده و تعز و تبادل اسرا دست یافتند، اما این توافق ها با توجه به اختلاف های دو طرف بر سر جزئیات آن، اجرا نشده است.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

دراثر این تجاوز تاکنون بیش از 100 هزار یمنی از جمله 85 هزار کودک جان خود را از دست داده اند که بیشتر این کودکان براثر گرسنگی و قحطی ناشی از این جنگ تحمیلی از سوی این ائتلاف جان باخته اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن