ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103505
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۰۳
  • 139 بازدید
  • ارسال توسط :
عبدالسلام خطاب به سازمان ملل: برای یک بار هم که شده صداقتتان را ثابت کنید

عبدالسلام خطاب به سازمان ملل: برای یک بار هم که شده صداقتتان را ثابت کنید

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات صلح گفت: روز شنبه به صورت یکجانبه و زیر نظر سازمان ملل متحد اولین اقدام برای اجرای توافق استکهلم برداشته شد. وی از […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات صلح گفت: روز شنبه به صورت یکجانبه و زیر نظر سازمان ملل متحد اولین اقدام برای اجرای توافق استکهلم برداشته شد.

وی از سازمان ملل و شورای امنیت خواست که حتی برای یکبار هم که شده صداقتشان را ثابت کنند.

عبدالسلام خطاب به سازمان ملل و شورای امنیت گفت: شما این فرصت را دارید که طرف مقابل را به اجرای تعهداتش مجبور کنید.

پیش از این سازمان ملل اعلام کرد که انصارالله با عقب‌نشینی یک‌جانبه از بنادر استراتژیک «الحدیده»، «الصلیف» و «رأس عیسی»، واقع در استان الحدیده، موافقت کرده است.

کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی در یمن

در همین راستا، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پیامی در شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد: «خروج یک‌جانبه ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله، به دلیل مخالفت ( برخی طرف‌ها) با اجرای توافق استکهلم انجام خواهد شد.»

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود: «آغاز عقب‌نشینی در 11 ماه مه( 21 اردیبهشت) راس ساعت 10 صبح امروز( به وقت محلی) تأکید می‌کند که تجاوز مانع برقراری صلح می‌شود و گرسنگی را طولانی می‌‌کند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن