ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 103881
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۰۶
  • 221 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئول یمنی: ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی از مواضع دشمن در اختیار داریم

مسئول یمنی: ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی از مواضع دشمن در اختیار داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، یک مسئول در وزارت دفاع یمن اعلام کرد که نیرو‌های یمنی ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی در عربستان و امارات را هدف قرار خواهند داد. وی در ادامه افزود: حمله اخیر به تاسیسات نفتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، یک مسئول در وزارت دفاع یمن اعلام کرد که نیرو‌های یمنی ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی در عربستان و امارات را هدف قرار خواهند داد.

وی در ادامه افزود: حمله اخیر به تاسیسات نفتی شرکت آرامکوی عربستان بخشی از طرح حمله به ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی دشمنان است. عملیات نهم ماه رمضان که طی آن بخشی از تاسیسات نفتی عربستان هدف قرار گرفت قسمتی از ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی دشمنان بوده که قرار است هدف قرار داده شود.

این مسئول یمنی تاکید کرد که اهداف مذکور شامل پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی و حیاتی امارات عربی متحده و عربستان سعودی و همچنین پایگاه‌های آن‌ها در یمن می‌شود.

این مقام یمنی اضافه کرد که مرحله مقابله با متجاوزان در افق‌های جدیدی قرار گرفته و تحولات اساسی در تمامی زمینه‌ها در پیش خواهد بود.

وی تاکید کرد که یمن هیچ تهدیدی برای کسی نبوده و هرگز به دنبال تجاوزگری علیه همسایگان خود نیست و توقف تجاوزگری علیه یمن مقدمه رسیدن به مرحله‌ای است که طی آن صلح به دست می‌آید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن