ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104207
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
  • 195 بازدید
  • ارسال توسط :

زندگی وحشتناک یمنی‌ها؛ اروپایی‌ها هم مجبور به اعتراف شدند + فیلم

العالم – یمن در این کلیپ که به زبان عربی است نشان داده می شود که یمنی ها ساکن «منطقه اسلن» از برگ درختان برای خوراک به جای غذا استفاده می کنند. مردم این منطقه برگ درختان را می کنند، می شورند و سپس می جوشند و از آنها تغذیه می کنند. نبود آب و […]

العالم – یمن

در این کلیپ که به زبان عربی است نشان داده می شود که یمنی ها ساکن «منطقه اسلن» از برگ درختان برای خوراک به جای غذا استفاده می کنند.

مردم این منطقه برگ درختان را می کنند، می شورند و سپس می جوشند و از آنها تغذیه می کنند.

نبود آب و مواد غذایی کافی زندگی مردم یمن را تهدید می کند، ائتلاف متجاوز سعودی با محاصره ظالمانه یمن راه رسیدن مواد غذایی و کمک های اولیه به این کشور را بسته است.

سوء تغذیه، ابتلا به بیماری های واگیردار همچون وبا و سل در نبود مواد غذایی سالم و بهداشتی و همچنین دارو اصلی ترین عامل کشته شدن کودکان و شهروندان یمنی است.

یکی از ساکنین «منطقه اسلن یمن» به خبرنگار «دویچه وله» می گوید: ما از کمبود آب رنج می بریم، مشکل آب و نبود غذا و حتی برآورده کردن احتیاجات روزانه، زندگی مردم این منطقه را تهدید می کند.

یکی دیگر از ساکنان این منطقه به خبرنگار دویچه وله گفت ما فقط با برگ درختان زندگی می کنیم، اگر باران نبارد هیچ چیزی وجود نخواهد داشت.

کشورهای اروپایی و آمریکایی تامین کننده اصلی سلاح ارتش سعودی و متحدانش در حمله به یمن هستند، آمریکایی ها به طور مستقیم و ویژه نیروهای متجاوز به یمن را تجهیز و آموزش می دهند.

هزارن یمنی توسط جنگنده ها، پهپادها و بمب های ساخت اروپا و آمریکا کشته شدند، غرب تا به امروز اقدامی جدید برای رفع محاصره یمن نکرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن