ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10422
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۵:۱۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مدافع حرم درشهرستان قشم برگزارشد+تصاویر

یادواره شهدای مدافع حرم درشهرستان قشم برگزارشد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقشم آزاد ،سردارقاسم زارعی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در این یادواره به تشریح اوضاع نابسامان و بحران خاور میانه و امنیت کنونی ایران اسلامی پرداخت و گفت :آرامش که در کشور ایران وجود دارد در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقشم آزاد ،سردارقاسم زارعی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در این یادواره به تشریح اوضاع نابسامان و بحران خاور میانه و امنیت کنونی ایران اسلامی پرداخت و گفت :آرامش که در کشور ایران وجود دارد در هیچ کشوری نمی توان پیدا کرد ، وارد هرکشوری که می شوید ناامنی را احساس می کنید .

وی افزود : اگرهر روز یادواره شهداء برگزار شود نمی توان جواب قطره ای از اشک یک مادر و پدر شهید بدهیم .

سردارزارعی با اشاره به اینکه اشک خانواده شهداء برای تنومند شدن درخت انقلاب کم بود و خون شهداء این درخت را تنومند و قدرتمند کرد ، افزود : کشور ایران به برکت خون شهداء درامنیتی به سر می برد که دیگران حسرت آن را می خورند ما باید قدردان این برکت باشیم .

وی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش تشییع و تسنن را برای رسیدن به اهدافش از میان برمیدارد ، اظهارداشت : داعش به دنبال در دست گرفتن سرزمین عراق و شام است و برای رسیدن به این هدف قومیت و مذهب نمی شناسد .

یادگاران ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد : گروه داعش از پول نفت کشور سوریه و مردم این کشور را به عنوان کالا و برده بفروش می رساند و با پولی که ازاین کشور بدست آورده است به جنگ این کشورمی رود .

وی با بیان اینکه جنگ ۸ سال دفاع مقدس تمام دنیا علیه ایران ایستادند ، گفت : در ۲۸۸۸ روز جنگ کشور ایران شاهد تشییع جنازه بهترین جوانها بود ، ۸ سال دفاع مقدس گل های کشورمان را به انقلاب هدیه کرده ایم .

سردارزارعی درادامه به خاطراتی از ۸ سال جنگ تحمیلی و روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در نبرد حق علیه باطل پرداخت .

در ادامه این آیین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت : شهداء با جان خود مثل شمع به جامعه نورانیت بخشیدند و با حضورشان در جنگ امنیتی برای کشور ایران رقم زدند که هیچ جای دنیا نمی توان این امنیت را نیز پیدا کرد .

سرهنگ رحمت الله دهقانی افزود : نه تنها ما باید یادی از شهداء بکنیم بلکه باید از سیره و روش آنها به عنوان الگو در زندگی خود بکار گیریم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با اشاره به اینکه تفکربسیجی نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است ، گفت : همه باید برای توسعه و ترویج فرهنگ بسج تلاش کنند.

سرهنگ دهقانی در پایان ازخانواده شهدا ء ، مسولان ، مردم جزیره قشم و بسیجیانی که دراین یادواره شرکت کرده اند تشکر و قدردانی کرد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن