ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 104945
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
  • 329 بازدید
  • ارسال توسط :
ثبت‌نام طرح قرآنی «تسنیم» تا پایان خرداد ادامه دارد

ثبت‌نام طرح قرآنی «تسنیم» تا پایان خرداد ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ ثبت‌نام طرح قرآنی «تسنیم» ویژه ایام تابستان و حفظ پنج جزء از قرآن کریم از سوی مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش استان فارس تا پایان خردادماه ادامه دارد.این دوره به صورت شبانه‌روزی و در راستای ساماندهی اوقات فراغات ویژه گروه سنی 10 تا 28 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ ثبت‌نام طرح قرآنی «تسنیم» ویژه ایام تابستان و حفظ پنج جزء از قرآن کریم از سوی مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش استان فارس تا پایان خردادماه ادامه دارد.
این دوره به صورت شبانه‌روزی و در راستای ساماندهی اوقات فراغات ویژه گروه سنی 10 تا 28 سال بانوان و آقایان علاقه‌مند است. پس از ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان برای مصاحبه دعوت به عمل می‌آید و پس از موفقیت می‌توانند در این دوره که به مدت دو ماه و نیم به طول می‌انجامد حضور پیدا کنند.
همچنین متقاضیان با حضور در این دوره می‌توانند میزان توانمندی برای شرکت در دوره حفظ کل را بسنجند. بیان نکات تفسیری و مفاهیم آیات نورانی کلام وحی و تدبر در قرآن، آموزش احکام و آموزه‌های اخلاقی، برپایی برنامه‌های ورزشی و اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله مزایای این دوره شبانه‌روزی است.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 07152445445 داخلی 103 تماس بگیرند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن