ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105019
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۵
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جهت تکریم خانواده شهداء

تجلیل از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جهت تکریم خانواده شهداء

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص گفت : تکریم و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه اقشار جامعه است و بخشی از وظیفه نیز بر عهده مدیران دستگاه های مختلف استان می باشد.   […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص گفت : تکریم و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه اقشار جامعه است و بخشی از وظیفه نیز بر عهده مدیران دستگاه های مختلف استان می باشد.

 

پاکدامن افزود : ٩٠ درصد مدیران استان در طرح سرکشی و تکریم خانواده شهداء شرکت داشته اند که ١١ دستگاه بعنوان نمونه و برتر انتخاب شده اند که ضمن حضور در هر یک از این دستگاه ها از مدیر آن تقدیر و تجلیل به عمل می آید .

وی به اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و بیان داشت : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات و برنامه های برجسته ای در حوزه تکریم خانواده شهداء و سرکشی از آنها اجرا کرده اند و در راس دستگاه های استانی قرار دارند و امیدواریم همین رویکرد با قوت بیشتر ادامه داشته باشد.

در ادامه رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یکی از اولویت های حوزه فرهنگ و هنر را گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در تولید آثار هنرمندان دانست و گفت : معتقدیم از طریق ابزار هنر و فرهنگ می توان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین اقشار مختلف نهادینه کرد .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن