ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10523
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمن برای نابودی اسلام به بدل‌سازی روی آورده است

دشمن برای نابودی اسلام به بدل‌سازی روی آورده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، مجتبی قاسمی ظهر امروز در همایش اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دنیای امروز اداره جهان است و هر فردی ادعا دارد تئوری اداره دنیا دست ماست. وی با بیان اینکه قبل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، مجتبی قاسمی ظهر امروز در همایش اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دنیای امروز اداره جهان است و هر فردی ادعا دارد تئوری اداره دنیا دست ماست.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی دنیا به دو قسمت بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود، گفت: در آن دوران لیبرالیسم غرب و کمونیست شرق، دنیا را به دو قسم تقسیم کرده و حرف اول را در جهان می‌زدند.

فرمانده پایگاه دانشگاه شهید مفتح همدان با بیان اینکه امام(ره) تئوری‌ای را ترسیم کرد که همه گفتمان‌ها را برهم زد، افزود: ایشان با انقلاب گفتمان جدیدی را به اسلام مخابره کردند.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی اول و دوم همه به این تصمیم رسیده بودند که باید یا غربی بود و یا شرقی خاطرنشان کرد: امام(ره) تفکر اسلامی را در خاورمیانه اجرا کرد که عده‌ای می‌گفتند، دوام نخواهد داشت.

قاسمی با بیان اینکه امام(ره) هنگامی که تئوری خود را مطرح کرد تمام دنیا یک طرف ایستادند و نظام جمهوری اسلامی در طرف دیگر، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس ما مقابل دنیا ایستادیم که اکنون بسیاری از افراد می‌گویند ما با عراق جنگیدیم در حالی که اینها به تعبیر مقام معظم رهبری یا اطلاعات کمی دارند یا مزدورند.

وی با بیان اینکه خاستگاه فکری و پشتوانه اعتقادی گفتمان انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی(ص) است، تصریح کرد: در حال حاضر اتفاقی که در دنیا افتاده است، شکل‌گیری گفتمان ناب محمدی (ص) است.

فرمانده پایگاه دانشگاه شهید مفتح همدان با بیان اینکه دشمن اکنون آنتی‌تزهای جدیدی را برای نابودی اسلام طراحی می‌کند، افزود: برای نابودی هر چیزی اکنون بدل آن را ایجاد می‌کنند و بدل اسلام را نیز ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نخستین بدل اسلام، اسلام افراطی اهل سنت به نام اسلام طالبانی بود، گفت: آقای رجب اردوغان به تبلیغ دومین بدل اسلام اقدام کرده که حال متأسفانه شاهد تعدد سفرها به ترکیه هستیم و مشتری خاص خود را دارد.

قاسمی با اشاره به بدل دیگری از اسلام خاطرنشان کرد: تشیع افراطی لندنی که اکنون تبلیغ می‌شود و طرفداران آن به فحاشی اهل سنت می‌پردازند، متأسفانه باعث درگیری‌هایی شده است.

وی افزود: دشمن برای هر کدام از بدل‌سازی‌ها مبنا و فلسفه‌ای دارد و به خوبی در این زمینه هزینه می‌‌کند.

فرمانده پایگاه دانشگاه شهید مفتح همدان با اشاره به مدافعان حرم حاضر در جبهه مقاومت گفت: دو اتفاق مهم در بحث سوریه و عراق و حوادث منطقه رخ داده که شاید کسی به آن فکر نکرده است.

وی ادامه داد: نخست ورود هنرمندانه جمهوری اسلامی در موضوع مدافعان حرم بود به طوری که توانست روسیه، ابر قدرت جهان را آرام آرام در کنار خود در بحث مدافعان حرم وارد کند تا جایی که اکنون این کشور به عنوان یکی از طرف‌های درگیر در مقابل غرب ایستاده است.

قاسمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی اوج دیپلماسی را به خرج داد، بدون اینکه سر و صدایی در دنیا ایجاد کند، افزود:‌ بسیاری معتقدند جمهوری اسلامی این برد را به عنوان برد جهانی برای خود مطرح می‌کند.

وی با بیان اینکه نکته دوم حائز اهمیت به کارگیری نیروهای مردمی است، گفت:‌ دومین هنرمندی انقلاب اسلامی، آموزش و سازماندهی بیش از 800 هزار نفر از نیروهای مردمی از نیروهای آسیای میانه و کشورهای اسلامی به عنوان مدافعان حریم و حرم است که در مقابل زیاده خواهی‌های غرب ایستادگی می‌کنند.

فرمانده پایگاه دانشگاه شهید مفتح همدان با بیان اینکه بعد از «حیدریون» و «فاطمیون» سومین گروهی که در بحث مدافعان حرم در سوریه می‌جنگند، فرزندان نیجریه هستند، افزود: دلیل برخورد نادرست با شیخ زکزاکی به علت اعزام نیرو از نیجریه در دفاع از حرم بود.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) طلبه‌ای را تربیت کرد که در طول این سال‌ها توانست 500 هزار شیعه را در شاخ آفریقا بدون هیچ وسیله تبلیغاتی به 8 میلیون برساند، خاطرنشان کرد: اکنون این شیعیان سربازان و مدافعان حرم هستند و می‌جنگند، که دشمن تمام این موارد را رصد می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه اگر ما این اقدام را در کشور انجام می‌دادیم متهم به تروریسم می‌شدیم، افزود: جمهوری اسلامی در بحث منطقه با حضور قدرتمندانه و هوشمندانه بسیار خوب عمل کرده است.

وی با بیان اینکه در عمق استراتژی کشورهای مسلمان چیزی دیده می‌شود و آن اندیشه نابی است که امام (ره) مطرح کرد، گفت: آن چیزی که کشورهای اسلامی در قالب گفتمان دینی از ما وام گرفتند در حال عالم‌گیر شدن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن