ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105378
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۱۵
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :

حملات نیروهای یمنی به فرودگاه جیزان عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح وابسته به انصارالله در بیانیه‌ای تاکید کرد: این جنبش طی حملات گسترده با پهپادها، سکوی پرتاب پهپادها و اهداف نظامی را در فرودگاه جیزان مورد هدف قرار داد و این عملیات به دقت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح وابسته به انصارالله در بیانیه‌ای تاکید کرد: این جنبش طی حملات گسترده با پهپادها، سکوی پرتاب پهپادها و اهداف نظامی را در فرودگاه جیزان مورد هدف قرار داد و این عملیات به دقت اجرایی شده و موجب تعطیلی پروازهای این فرودگاه شد.

وی افزود: ما فناوری‌های پیشرفته‌ای داریم و سامانه‌های رهگیری آمریکا و دیگر سامانه‌های مستقر در عربستان نمی‌توانند با آنها مقابله کنند. انواع موشک‌های بالستیک، بالدار و پهپادهای ما می‌توانند هر گونه هدفی را در طول و عرض جغرافیایی عربستان هدف قرار دهند.

سریع در ادامه افزود: حملات ما به استان عسیر، نجران و جیزان محدود نخواهد شد و دشمن سعودی باید بداند که در صورت ادامه تنش‌ها، فضای بازدارندگی خود را افزایش خواهیم داد. ما توانایی تولید مستمر موشک‌ها و پهپادهایی را داریم که یمن را قادر می‌سازد نه تنها برای ماه‌ها بلکه برای سال‌ها در برابر متجاوز ایستادگی کند.

سخنگوی نیروهای مسلح وابسته به انصارالله در پایان گفت: مادامی که دشمن متجاوز به محاصره و تشدید تنش‌های خود ادامه دهد ما حق واکنش نشان دادن را داریم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن