ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105409
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

شلیک ۲ موشک زلزال ۱ به مرکز تجمع مزدوران عربستان

العالم – یمن نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز جمعه در واکنش به ادامه تجاوز عربستان به این کشور دو فروند موشک زلزال 1 به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "قانیه" در استان البیضاء شلیک کردند. از سوی دیگر یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد یک خودروی حامل […]

العالم – یمن

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز جمعه در واکنش به ادامه تجاوز عربستان به این کشور دو فروند موشک زلزال 1 به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "قانیه" در استان البیضاء شلیک کردند.

از سوی دیگر یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد یک خودروی حامل مزدوران را در همین جبهه منهدم کند.

در مقابل مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی دو روستای "الشجن و الکوعی" در اطراف شهر "الدریهمی" در استان الحدیده را با بیش از 12 فروند خمپاره هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز جمعه توانستند پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به سمت منطقه "مغنیه" در بخش "القبیطه" در استان لحج را متوقف کنند.

در پی حملات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به منازل شهروندان یمنی در حومه بحش "حیس" در استان الحدیده یک کودک یمنی زخمی شد.

یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مزدوران و پاکسازی یکی از تپه‌های اطراف کوه "قیس" در جیزان در پی عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز جمعه یک فروند پهپاد جاسوسی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در منطقه "الفاره" در الحدیده منهدم کردند.

از سوی دیگر در عملیات تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه "الساقیه" در بخش "الغیل" و جبهه "حام" در بخش "المتون" استان الجوف 4 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی کشته و زخمی شدند.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع مزدوران عربستان در جبهه حام را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

یگان مهندسی نظامی ارتش یمن با یک بمب خودروی نظامی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "أسطر" در بخش "خب و الشعف" استان الجوف را منهدم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن